Kobberspiral

PolarZebra

Elsker forumet
Noen som har erfaringer med det??
fikk vite i dag at jeg ikke tåler hormonet gestagen, som da utelukker ganske mange prevensjonsmidler, så kobberspiral er ett alternativ[:)]

Kan jeg spørre hvordan du fikk vite det, og hvorfor de tok tester? Jeg har brukt kobberspiral fordi jeg mener jeg reagerer voldsomt på hormoner. trivdes godt med det jeg! Heftigere blødninger, men ingen humørsvigninger og ingen bekymringer, ingenting å huske på osv. Vil gjerne bruke det igjen! Men, legen jeg har byttet bort fra sa den var usikker. skal til spesialist å snakke med han om det.

Men er det sånn at den ikke anbefales for de under 25 år? Eller er det bare noe jeg har hørt på bygda?

ORIGINAL: Fru Riskorn

Kan jeg spørre hvordan du fikk vite det, og hvorfor de tok tester? Jeg har brukt kobberspiral fordi jeg mener jeg reagerer voldsomt på hormoner. trivdes godt med det jeg! Heftigere blødninger, men ingen humørsvigninger og ingen bekymringer, ingenting å huske på osv. Vil gjerne bruke det igjen! Men, legen jeg har byttet bort fra sa den var usikker. skal til spesialist å snakke med han om det.

Jeg fikk minipiller for en uke siden og legen sa det var det i dag for trudde jeg reagerte på laktosa i de, men var hormonet sa legen..
Reagerer på alt og ingenting skjønner du[:(]

Æ har deinn og e kjæmpefornøyd![:)] Tåle heiller ikke hormona har æ foinne ut ætterkvart, så d e absolutt d einaste æ kjæm te å bruk![:)]

ORIGINAL: HøNsElOvIsA!!

jeg har å er kjempe fornøyd :):) ingen hormoner, ingen pms ingen prob[:D]

Samme her!
Og har alltid vært plaget med GRUSOMME menssmerter - nå har jeg ingenting [:D] Det er lykke. Blør i 7 dager, men er minimalt i 3-4 av de.

har, er fornøyd! store blødninger de første gangene, nå mindre enn noen gang[:D]

Men sånn til "vanlig" har jeg en hel haug med menssmerter, hvordan er det med kobberspiralen?
Høres jo veldig bra ut da[:)]
Legen har sendt henvisning til en gynekolog fordi han ville ikke gjøre det siden livmora mi hadde en litt rar "knekk" på seg etter svangerskapet så han var redd han ikke kom til å få til[&:] Håper hu klarer det og sier ja til å sette det på meg[:D]

ORIGINAL: HøNsElOvIsA!!

jeg har å er kjempe fornøyd :):) ingen hormoner, ingen pms ingen prob[:D]

Eller hadde da [8D] skal sette inn igjen etter graviditeten!

Back
Topp