Juni86
Glad i forumet
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre om dagen, er slutt med meg og BF og jeg ble bare enda mer knust når han gikk på facebooken min å påstår ting om meg og en som er 10 år eldre enn meg, har sagt han kan møte hn så han får bekrefta at han er en venn slik som han har venninner..
så fikk jeg gå inn på hans face, så ser jeg han har snakket så mye regelrett dritt om meg og jeg aner ikke hva jeg skal si eller gjøre, er så lei meg at jeg knekker snart sammen..
På face så kan man jo også "ringe" noen så du setter på webcam og det har han gjort med ei jente, men an har slettet nesten alt de hadde snakket om, jeg trodde jeg kjente han, og trodde virkelig vi hadde det bra og ting begynte å fungere bedre med tanke på hormonene mine...
Men dette knuste virkelig hjerte mitt..
nå har jeg aldri lyst å se han igjen etter jeg fant ut dette..
men hva gjør jeg når jeg da bærer hans barn...??
Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre og han nekter å si noe og forklare meg noe som helst...
*KNUST* :'(
så fikk jeg gå inn på hans face, så ser jeg han har snakket så mye regelrett dritt om meg og jeg aner ikke hva jeg skal si eller gjøre, er så lei meg at jeg knekker snart sammen..
På face så kan man jo også "ringe" noen så du setter på webcam og det har han gjort med ei jente, men an har slettet nesten alt de hadde snakket om, jeg trodde jeg kjente han, og trodde virkelig vi hadde det bra og ting begynte å fungere bedre med tanke på hormonene mine...
Men dette knuste virkelig hjerte mitt..
nå har jeg aldri lyst å se han igjen etter jeg fant ut dette..
men hva gjør jeg når jeg da bærer hans barn...??
Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre og han nekter å si noe og forklare meg noe som helst...
*KNUST* :'(

Kan ikke tenke meg hvordan du har det nå. Kan trøste deg med det at det blir bedre. Etter en nedtur, så går det oppover igjen