Knust:'(

Juni86

Glad i forumet
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre om dagen, er slutt med meg og BF og jeg ble bare enda mer knust når han gikk på facebooken min å påstår ting om meg og en som er 10 år eldre enn meg, har sagt han kan møte hn så han får bekrefta at han er en venn slik som han har venninner..

så fikk jeg gå inn på hans face, så ser jeg han har snakket så mye regelrett dritt om meg og jeg aner ikke hva jeg skal si eller gjøre, er så lei meg at jeg knekker snart sammen..
På face så kan man jo også "ringe" noen så du setter på webcam og det har han gjort med ei jente, men an har slettet nesten alt de hadde snakket om, jeg trodde jeg kjente han, og trodde virkelig vi hadde det bra og ting begynte å fungere bedre med tanke på hormonene mine...

Men dette knuste virkelig hjerte mitt..

nå har jeg aldri lyst å se han igjen etter jeg fant ut dette..

men hva gjør jeg når jeg da bærer hans barn...??

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre og han nekter å si noe og forklare meg noe som helst...

*KNUST* :'(

Uffda for en kjedelig situasjon å havne i :( Skulle ønske jeg kunne kommet med noen gode råd og tips, men ble helt blank her. Det her virker jo som en komplett idiot spør du meg, snakke dritt om deg?? Ha virker ikke som noe særlig å ta vare på.... Han vet vel at du er gravid?? Jeg ville seriøst vurdert å bære frem dette barnet alene, du har vel mennesker rundt deg som kan støtte deg? Hvis ikke så finnes det jo andre alternativer også, men dette å må du nesten finne ut av selv.... Jeg kan ikke råde eller tipse deg til noe, følg hjertet ditt!!! Masse lykke til, jeg håper det ordner seg!!

Åååå nei!!!! xsmile15 Vet ikke va jeg skal si en gang annet enn at jeg er her hvis du trenger å prate på pm. Utrolig hvordan man tror en kjenner en ut og inn og plutselig snur de bare helt på flisa. Sender deg en kjempe stor klem v, vennen!!! :3some

For en utrolig råtten type! Han fortjener hverken deg eller familien dere skulle ha sammen. Bær fram barnet med stolthet, vis at du er sterk. Gi barnet all den kjærlighet du kan og han vil bare kunne stå i skyggen full av anger og misunnelse!

Eg vett ikke ka eg ska si:( men som hu eine sier, bær frem barnet å nyt det, det er ditt:) du trenge ikke å skrive på han som far en gang vis du ikke vil. Eg e oppvokst med en drittsekk som far, han har aldri vert glad i noen av sine 5 barn å det sårer jo men eg klarer meg kjempe bra fordi om:) har verdens beste mor:) så ikke tenk på at det blir dumt for barnet, det trenger ikke å være at den reagere en gang når dere ikke er sammen fra starten av. Men så kan det og være at bf er redd for å bli far at det e det som gjør dette. Stor klem:)

ICSI mirakel ventes JUNI 2013

Så leit....... Er det noe som helst sjanse for at det kan ordne seg? Det å ikke skrive han opp som far ser jeg ikke på som noen god løsning. De aller fleste barn ønsker å vite hvem som er faren uansett om han ikke lever opp til forventningene. Si at du ønsker å snakke med han uten å krangle. Prøv å legge bort alt som dere tror at den ene har gjort mot den andre og fokuser heller på babyen i magen og hvordan dere kan få samarbeidet til å fungere. Jeg skjønner at dette må være helt forferdelig for deg.........

Huff, så utrolig kjedelig. Vet egentlig ikke hva jeg skal si jeg heller, men dere må ihvertfall få tatt dere en ordentlig samtale om hva dere skal gjøre med forholdet, og hva dere begge tenker på om spiren i magen, hvordan dere skal løse det.

Kanskje prøve å tenke tilbake på hva det var som gjorde at dere ble sammen, og om det er mulighet for å finne tilbake til det.

Ønsker deg lykke til!

Så trist!
Håper du finner ut hva som er best for deg og at han( dere) kan være voksen nok til å prate sammen siden dere alikevell må ha en viss form for kontakt videre...

Stooor klem!

Det må være vondt - og så når du er gravid!!! Hvor lenge hadde dere vært sammen? Jeg vet jo ikke så mye om situasjonen, så vil være litt forsiktig med å gi for mange råd. Men jeg ville kanskje innstilt meg på at det var over, og finne andre som jeg kunne støtte meg til gjennom graviditeten - ei god venninne, mor, søster. Og så bør du nok, kanskje når ting roer seg, snakke med han om hvordan han ser for seg å være far. Om han vil væreaktiv far eller hva. Du har jo tid før fødselen, så det er kanskje lurt å vente med denne samtalen til du/dere har fått roet dere litt. Og kanskje du kan ha med noen som kan støtte deg der også?

Sender deg til slutt en stor trøsteklem :3some (Var det nærmeste jeg fant en klem...)

Fikk vite i dag at han i tillegg har vært utro... :(

Tusen tusen takk for all støtte, jeg skal bære frem barnet som verdens stolteste og beste mor:)

Huff, blir så forbanna på slike mannfolk :angry4 Kan ikke tenke meg hvordan du har det nå. Kan trøste deg med det at det blir bedre. Etter en nedtur, så går det oppover igjen :) Og du vet, det ordner seg for snille jenter;) Pass godt på deg sjøl og mini'n, og støtt deg til de som er til å stole på:) Sender en kjempeklem, og håper det hjelper bittelitt. xsmile14

Æsj, for en svinpels! Greier ikke å forestille meg sviket, men jeg ønsker deg all lykke til! Håper du har familie som backer deg opp, og at han en dag bestemmer seg for å være en god far for ditt barn.

Hoff, klare itj heilt å sett mæ inn i kor fælt du må ha d no!! Du fortjene virkeli ikke å ha d sånn, eller å bli behandla på den måten.. Håpe du har mang goe vænna å familie i runt dæ som e der fer dæ å støtte dæ.
Stor klæm :3some

Satt og snakket i nesten 6 timer med han, det hjalp noe, men vet ikke om jeg klarer å gi han den tilliten igjen, har prøvd å si til meg selv at det beste er om han stiller opp uansett hva det blir til..

Han la seg helt flat for meg, og som jeg har lært er at legger en seg flat så kan man kanskje prøve, men jeg får se hva hjertet og hodet mitt sier etterhvert, er jo såååå gla i han og jeg fatter ikke hvorfor han har gjort slik...

Han har vært verdens beste HELE veien, så ble jo sjokka (mildt sagt) først fly forbanna, så utrolig lei meg og skuffa..

Han vil veldig gjerne ha en sjanse til å vise meg at han er ikke sånn, at det var en engangs ting og han skjønner ikke selv hvorfor han gjorde det fordi han elsker meg...

Så det er en veldig vanskelig situasjon, men han sa at uansett hva jeg valgte ang han at han håpet på å få være der for meg gjennom hele svangerskapet og få være der for lille mirakelet vårt..

Det setter jeg selvfølgelig høyt når han sier det, men så er det skepsisen min som sniker seg inn da..

Har snakket med ei venninne og hun sa jeg måtte prøve å se om det var verdt å fortsette for om jeg ikke klarer å gi han tillitt igjen så er det liten vits men om jeg klarer å legge det bak meg som hun sa så var jeg en sterk person, men om han skulle tyde til noe igjen er det ut for godt.

Så jeg får se hvordan han er fremover...

Men TUUUUSEN TAKK for all støtte, jeg visste virkelig ikke hvem jeg skulle snakke med, å fant ut at å snakke med dere som er utenforstående er faktisk heeelt fantastisk :D :3some

uff....ufattelig, så dårlig gjort... har selv blitt sveket i tidligere forhold...og er så glad for at jeg valgte han bort, for sitter nå med verden beste mann for meg :)
men skjønner godt at det er vanskelig å vite hva en skal gjøre, så lenge han sier sånn og du er gravid, du får bare følge hjertet ditt, og uansett så håper jeg at det ordner seg på et eller annet vis... sender en stor klem :)

Var bra at han tok til vette, fikk til å si unskyld å sånt så håper det ordner seg for dere. men ikke regn med at det skjer på et blunk, for det kan ta tid for deg å stole på han. men om han virkeli mener at han elsker deg å vil ha en til sjanse så kan du jo gi han en å la han få prøve å ordne opp å sånt. å prøv å ike bring opp hans uhell om dere krangler elelr du blir sint/lei deg for det gjør bare ting verre(vet en del om det) å han må å få føle at du og prøver å komme over tullet hans. Har selv vært borti noe lignende(bare før jeg ble gravid me han) og så snart jeg greide la være å kommentere utroskapen hans å ikke tenke så mye på det, å la han få vise at han mener unnskyldningen sin så ble alt ganske mye bedre.

Så lykke til å håper alt ordner seg for deg, deg og babyen og dere tre som en familie. håper og at alt går bra me babyen og graviditeten:)

Ikke en trivelig situasjon nej. Men jeg er en avse som hadde prøvd, tror ikke at dette beviser at han vil være dritt mot deg fremover. Men du må være tydelig på hva du forventer av han, og du trenger ikke tannan inn i varmen med en gang om du ikke er klar for det, men om du ikke vil miste han så må du ikke dytte han bort heller. Om han fortjener en ny sjanse må du kjenne på, ingen kan fortelle deg det. noen menn får panikk når de forstår at de skal bli pappa, var det det som skjedde? Dere skal få et barn sammen, en skal aldri holde sammen pågrunn av barna, men en kjemper ekstra hardt. Håper du finner ut av hva som er det beste for deg! Stor klem

Back
Topp