Knust tlf :(

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
For 3 uker siden kjøpte jeg meg splitter ny iPhone 6plus. Og i dag ble den knust...
Deppa :(((
Det syke er at det var hunden sin feil. Jada, høres rart ut. Men min mor sin hun går ofte rundt med Stein i munnen. Så slipper hun den ned og vil at folk skal kaste den til henne. Og det gjorde hun, akkurat oppå min tlf!! Tårene har trillet i flere timer nå...

Huff det er ingen god følelse! Har ødelagt x antall iphoner selv ved å miste de i do, i hundeskålen til hunden og glemme den igjen på et do... Så jeg må rett og slett bare holde telefonen unna vann og toaletter :p

For 3 uker siden kjøpte jeg meg splitter ny iPhone 6plus. Og i dag ble den knust...
Deppa :(((
Det syke er at det var hunden sin feil. Jada, høres rart ut. Men min mor sin hun går ofte rundt med Stein i munnen. Så slipper hun den ned og vil at folk skal kaste den til henne. Og det gjorde hun, akkurat oppå min tlf!! Tårene har trillet i flere timer nå...
Forsikring?

Håper den gjelder. Og at de tror på at jeg ikke har mistet den i gulvt... For tror ikke den dekker det. Men de må no kunne se utifra skaden at den ikke er falt i gulvet vell???

Håper den gjelder. Og at de tror på at jeg ikke har mistet den i gulvt... For tror ikke den dekker det. Men de må no kunne se utifra skaden at den ikke er falt i gulvet vell???
Ikke godt å si.. Dem er ganske firkanta på sånne steder

Den ene gangen når min lillebror kastet mobilen min i sjøen dekket ikke forsikringen det fordi det ikke var en kriminell handling... Kanskje annerledes med en hund? Nå skal det nevnes at det forsikringsselskapet jeg har er det mest A4 jeg har vært borti!

Den ene gangen når min lillebror kastet mobilen min i sjøen dekket ikke forsikringen det fordi det ikke var en kriminell handling... Kanskje annerledes med en hund? Nå skal det nevnes at det forsikringsselskapet jeg har er det mest A4 jeg har vært borti!

Hos netcom sin forsikring står det:
Forsikringen dekker:

• Skade på mobiltelefon som følge av en plutselig ytre årsak eller tap av mobiltelefon som følge av en plutselig ytre årsak samt ran og tyveri. Skade, tap, ran og tyveri skal være knyttet til et bestemt skadetidspunkt.

Så jeg regner jo med dette er en skade som følge av en plutselig ytre årsak. Problemet blir jo å få til til å tro på hendelsen da. Hunden liksom??? Haha.... Er det mulig?? Baahhh....

Back
Topp