Knust tlf - deppa...

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
For 3 uker siden kjøpte jeg meg splitter ny iPhone 6plus. Og i dag ble den knust...
Deppa :(((
Det syke er at det var hunden sin feil. Jada, høres rart ut. Men min mor sin hun går ofte rundt med Stein i munnen. Så slipper hun den ned og vil at folk skal kaste den til henne. Og det gjorde hun, akkurat oppå min tlf!! Tårene har trillet i flere timer nå...

Så kjipt o_O
Men trøst deg med at det hvertfall bare er materialistisk.
Kan du ta det på forsikring?

Ånei så uflaks da!!:o kanskje moren din kan støtte deg med litt penger til ny da?:p

Jeg har kjøpt meg deksel med lokk, så nå tåler den så mye mer enn før. Kanskje dere kan spleise på skifte av glass på den?

Innboforsikring kan dekke slike ting. :) Ville skjekket det opp iallefall. Og så kan du som nevnt her bytte glass. Det er billigere enn ny telefon iallefall. :)

Så uflaks! Kanskje mora di kan støtte med penger til ny pluss deksel som dekker skjermen også? Verdt å kjøpe i alle fall, har hatt min iphone 5 i to år, mistet den i bakken utallige ganger men har ikke ei eneste ripe i skjermen hehe :)

Så leit! Men hvis du er hos din mor kan du bruke reiseforsikring om du har det...

Har du forsikring?

Har forsikring gjennom netcom og gjennom IF. Så håper de kan hjelpe meg.

Hos netcom står det:
Forsikringen dekker:

• Skade på mobiltelefon som følge av en plutselig ytre årsak eller tap av mobiltelefon som følge av en plutselig ytre årsak samt ran og tyveri. Skade, tap, ran og tyveri skal være knyttet til et bestemt skadetidspunkt.

Vil jo tro denne skaden kommer inn under skade som følge av plutselig ytre årsak??

Hos netcom står det:
Forsikringen dekker:

• Skade på mobiltelefon som følge av en plutselig ytre årsak eller tap av mobiltelefon som følge av en plutselig ytre årsak samt ran og tyveri. Skade, tap, ran og tyveri skal være knyttet til et bestemt skadetidspunkt.

Vil jo tro denne skaden kommer inn under skade som følge av plutselig ytre årsak??
Ja høres ut som du kan få det dekket ja:)

Hos netcom står det:
Forsikringen dekker:

Den skal egentlig dekke det :) men opplever slike forsikringer sier ofte nei. Å da er det bedre å bruke innbo forsikringen :)

Høres ut som forsikringen skal dekke det, men forsikringsselskap er jo flinke til å gjøre seg vanskelig. Ellers går det jo an å få skiftet ut skjermen om det bare er den som er ødelagt :)

ååj kjipt søk på finn eller google der fins det mange reperstører hvis du bor i vestfold finnes det et sted i tørnsberg som fikser tlf veldig billig og raskt :)

Er dessverre ikke billig.. Koster nesten 4000,- for ny skjerm.

Back
Topp