Knust neglelakk!

ALN89

Forumet er livet
Er det mulig?? Knuste en neglelakk rett på flisene, men fikk heldigvis tørket opp og fikk lakket ferdig den ene hånda før jeg kastet neglelakken..

Men et tips, ikke kast papiret du har tørket med i do! Jeg måtte plutselig vaske doen ren med neglelakkfjerner og dokosten :p vi passer huset til mamma og tviler på at hun hadde blitt fornøyd med lilla flekker i doen :D

Vi hadde en kunde som mista en neglelakk i gulvet på butikken, den knuste, og det spruta neonrosa neglelakk overalt :P Han presterte til og med å spørre om vi skulle erstatte buksa og skoa hans som ble nedsølt...Vi sa nei, og er det noen som skal erstatte noe så er det du som skal betale for neglelakken....da ble han rimelig paff...Måtte åpne en neglelakkfjerner og helle utover gulvet, og stå på alle fire og skrubbe :P

Vi hadde en kunde som mista en neglelakk i gulvet på butikken, den knuste, og det spruta neonrosa neglelakk overalt :P Han presterte til og med å spørre om vi skulle erstatte buksa og skoa hans som ble nedsølt...Vi sa nei, og er det noen som skal erstatte noe så er det du som skal betale for neglelakken....da ble han rimelig paff...Måtte åpne en neglelakkfjerner og helle utover gulvet, og stå på alle fire og skrubbe :P
Herreguud :o hadde dere knust den på han hadde jeg skjønt det, men det klarte han å gjøre på egenhånd! :p

Det første jeg gjorde var å helle neglelakkfjerner på neglelakken i håp om at det ikke skulle stivne :p

Hvis dere søler neglelakk så kan dere strø masse sukker over og så kan man visstnok bare feie den opp :D så det på Google eller noe en gang.

Back
Topp