Knust mammahjerte

Jeg har tenkt så mye på dette siden jeg leste tråden i går kveld. Jeg er så glad for at det ser ut til at noe har hjulpet :)

Må også si at dette er en fantastisk gjeng som engasjerer seg så mye i andre sine utfordringer! Opplevde det samme her da jeg luftet en av mine problemer, og jeg fikk masse fine råd og støtte.

Håper virkelig det løser seg for gutten din, alle fortjener gode venner :) Overgangen fra skole til barnehage kan være så vanskelig hvis man har litt større utfordringer. Moren min er lærer og jobber mye med førskolebarn med spesielle behov, og hun sier ofte at det er foreldrene som er den største utfordringen. Enten at barnets foreldre ikke er åpne nok, eller at de andre foreldrene ikke er åpensinnede nok. Du gjør jo alt du kan :)

Jeg har tenkt så mye på dette siden jeg leste tråden i går kveld. Jeg er så glad for at det ser ut til at noe har hjulpet :)

Må også si at dette er en fantastisk gjeng som engasjerer seg så mye i andre sine utfordringer! Opplevde det samme her da jeg luftet en av mine problemer, og jeg fikk masse fine råd og støtte.

Håper virkelig det løser seg for gutten din, alle fortjener gode venner :) Overgangen fra skole til barnehage kan være så vanskelig hvis man har litt større utfordringer. Moren min er lærer og jobber mye med førskolebarn med spesielle behov, og hun sier ofte at det er foreldrene som er den største utfordringen. Enten at barnets foreldre ikke er åpne nok, eller at de andre foreldrene ikke er åpensinnede nok. Du gjør jo alt du kan :)

Helt sant :) Fin gjeng ❤️

Åh, skjønne du! :D
Helt enig i at det er en helt fantastisk gjeng her inne!! <3
Både det at dere alle tar dere tid til å svare, kommer med gode råd og gode klemmer, og bryr seg.. Det betyr mye!! :)

Definitivt foreldrene som er en av de største utfordringene, men vi opplever også at de ansatte er en stor utfordring (ufaglærte på sfo uten egentlig riktige kompetansen til å jobbe med barn med spesielle behov).. Og til dels noen barn.. Som jeg har fått vite at terger opp sønnen helt til han eksploderer, og da er det han som får all kjeft og skyld, for han skylder sjelden på de andre barna.. :(

Jeg fikk forespørsel fra 4 foreldre i går, og kjempeglad for det!! Det viser at det er noen foreldre som bryr seg :)

Oppdatering:

2 minutter etter jeg la ut meldinga på Facebook kom det en melding "Sander kan godt være med NN hjem på tirsdag hvis han vil? :) "

Lykkelig mammahjerte! <3 <3

FLOTT FLOTT FLOTT <3
Vær direkte, kom med ønsket og vis at dere så gjerne vil åpne opp..

En god klem til deg og lillegutt..

(jeg har et sånn stort hjerte for barn med utfordringer, å som jeg brenner for de <3)

Jeg vet egentlig at folk flest er ålreite folk, men det er så deilig når man får se noen beviser på det også ❤️
De er jo egentlig det.. :) Men det kan være frykten for hva som kan skje som står høyt, at det er derfor de kvier seg..
FLOTT FLOTT FLOTT <3
Vær direkte, kom med ønsket og vis at dere så gjerne vil åpne opp..

En god klem til deg og lillegutt..

(jeg har et sånn stort hjerte for barn med utfordringer, å som jeg brenner for de <3)
Ja, jeg må nok prøve å ta enda mer initiativ videre fremover for å få han mer inn i gjengen igjen :)

Tusen takk <3 jeg brenner også for barna med utfordringer, både med og uten diagnoser <3

Så bra at du fikk då positiv respons! Kjenner jeg ble skikkelig glad på dine vegne :)
Hadde tenkt å foreslå at du kunne jo invitere med noen av vennene hans og finne på et eller annet, men ser jo at andre kom meg i forkjøpet :)

Bare husk å vise de foreldrene hvor takknemlig du blir :) kanskje det får de andre til å hive seg på å også invitere han med hjem ;)

Så bra at du fikk då positiv respons! Kjenner jeg ble skikkelig glad på dine vegne :)
Hadde tenkt å foreslå at du kunne jo invitere med noen av vennene hans og finne på et eller annet, men ser jo at andre kom meg i forkjøpet :)

Bare husk å vise de foreldrene hvor takknemlig du blir :) kanskje det får de andre til å hive seg på å også invitere han med hjem ;)
Det skal jeg jammen meg gjøre! :) det å vise takknemligheten koster så lite, men betyr så mye! :)

Back
Topp