knust iphoneskjerm

Prox

Gift med forumet
Noen som fikser billig i Trondheim?

Finner bare butikker/privatpersoner som tar minst 1000kr og sånne penger har jeg ikke akkurat nå..

Håååper noen som har peiling ser dette innlegget :D

En her jeg bor skiftet for meg og han skulle bare ha 100 kr. Han sa at det dekte dekslet, så tok han vel ikke så mye ekstra da. Men det tok ham ca femten sekunder å skifte, han bare skrudde ut en bitteliten skru med en bitteliten umbrakonøkkel, byttet deksel og skrudde skruen på plass igjen. Så at noen skal ha 1000 kr for å gjøre det høres helt latterlig ut.

En her jeg bor skiftet for meg og han skulle bare ha 100 kr. Han sa at det dekte dekslet, så tok han vel ikke så mye ekstra da. Men det tok ham ca femten sekunder å skifte, han bare skrudde ut en bitteliten skru med en bitteliten umbrakonøkkel, byttet deksel og skrudde skruen på plass igjen. Så at noen skal ha 1000 kr for å gjøre det høres helt latterlig ut.
Ja det er like dyrt som butikken :/:/
Har fått kontakt med to provatpersoner, en skulle ha 1000 og han andre skulle ha 1400kr :/

Shitt.. Du er jo faktisk genial!!!! Takk :D

Er nok bare så genial fordi jeg så på at han skiftet dekslet mitt, for da oppdaget jeg jo at det trenger man ingen spesialkunnskap for å få til. ;p

Back
Topp