Uffa meg troillmor, dette var trist...
Hadde du hatt litt mistanker eller? hva vil skje videre nå? (du trenger ikke svare altså)
Tenker masse på deg.
Klem fra ei gammel forumsvenninne (Sea...)
mamman til en liten Seb?
små vedvarende blødninger uten smerter el ubehag som starta på lørdag ettermiddag og fortsatt holder på.
brunt fram til søndag kl. 17... da kom det også friskt blod... etter det har det vært blanding av brunt og friskt.
snakka m gamle jm på søndag, fikk vite at småblødninger uten smerter stort sett var ufarlige.
Var hos legen på mandag, etter råd fra jm... leverte urinprøve. legen titta litt og tok bakterieprøve fra skjeden.
disse to prøvene skulle sendes inn til dyrkning!
fortsatte og blø og var bekymra og urolig... fikk time til min nye JM... skulle leite etter hjertelyd.
IDAG: JM og hennes kolega på Helsestasjonen leita begge to... fant ingen fosterlyd.
Hun snakka med gyn.pol. på sykehuset så jeg fikk time til ul.
Møtte min gamle Jm på sykehuset mens jeg venta på å komme inn, var også hun ville gjerne prate med meg etterpå.
Kom inn... ULskjermen var vendt bort... legen leita å leita... skjønte det før han sa no
Min fantastiske jordmor fra mine to forrige svangerskap var den som kom inn og bekrefta det hele.
en søt pleier ringte gubben min, jeg satt i fosterstilling og skreik, gubben kom en 20min seinere.
Vi grein, snufsa og fikk ordna folk til å hente de to gulla vi allerede har!
Så var det opp en egt. spise litt, vente litt... snakke og få info... spise modnings pille
vente 15-20min... kjøre hjem, hente unga, kose litt og få dem i seng, dusje...
Skal inn imorra å få de siste pillene,
var tungt å pakke "fødebaggen" til kun meg selv og vite at jeg ikke får med no "premie" hjem etter fødselen.
er vel ikke no mulighet for å se og holde lille heller antagelig når det skjer såpas tidlig.
Håper det er mulig å få vite om det er gutt eller jente jeg har båret disse 15 stortsett fine ukene.
Vet ikke mer enn at vi skal møte opp i 7. rundt kl 8 imorra å få piller, disse skal sette igang rier og fødsel
De vet ikke hvor lang tid det kunne ta, men måtte belage oss på overnatting.
om ikke alt kommer ut blir det da itillegg en utskrapning.
Hue er tungt, trøtt og vondt. øya er såre, tankene og hjerte har det vondt
Det ene øyeblikket tror jeg att kroppen har roa seg og at øya er tomme for tårer
neste øyeblikk hulker jeg i fosterstilling eller stirrer tomt ut i lufta mens tårene fosser.
Imorra vet jeg ikke åssen blir... får ta det som det kommer.
Viste det ville bli mye tårer idag etter ul... men hadde selvfølgelig håpa det var gledestårer. men men.