Knust bilrute! Pokker også.. Hjelp?

Ulve~Mamma

Elsker forumet
Huff og huff! Så uflaks vi har i 2011 allerede da [&:]

Vi har en Jeep Cherokee Limited med el. vinduer. Og i dag så hadde vinduet på passasjersiden sittet fast etter at sambo åpnet det, det bare laget klikke lyd og gikk hverken opp eller ned (sambo åpnet det for å fikse på sidespeilet). Så prøvde han å se om han kunne få det løst.. SMASH! hele ruta i tusenvis av biter [:o]

Så nå har vi ikke bilrute, og da sier det seg selv at vi ikke kan bruke den bilen når vi skal ha med lille.. Ikke har vi andre biler eller kan låne heller. Og bilen er jo ISEKALD! HUFF! Blakke er vi også! UFLAKS eller?! [:(] [&:]

Uansett.. Noen som vet hvor mye sånt koster å skifte? Har noen tips om hvordan man kan få gjort dette, billigst mulig? Hvis noen vet om noen dyktige/Billige verksted i Tromsø så hyl gjerne i fra! Hjeeelp!! Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre nå..

Å herlighet!! Nei, æ ane ikke hva det koster eller om hvem som gjør det billig og bra!
Får håpe uflaksen i 2011 ble brukt opp da!!!

Vil tippe det koster et par tusen...ny da, men man kan jo høre med et huggeri[;)]

har bare ansvars forsikring vi.. huff! Angrer nå ja. Kanskje det var et hint fra forsikrings gudene?! [&:][:'(]
Bare uflaks med denne dumme jeepen!! Er det ikke det ene, så er det det andre.. This car is CURSED i tell ya!!

noen som vil kjøpe den?

Hvis man får det fra huggeri må man vel bytte selv?

Tror dere jeg får solgt den med knust bilrute hvis jeg trekker fra rep. kostnadene fra prisen? [8|]

Det er kanskje litt optimistisk, men nå er jeg lei av denne bilen altså! golfen hadde jeg lenge uten et eneste problem og den var lett å skru på selv.

Tror nok ikke det er så lett å få solgt den før du har fiksa ruta.. Men jeg hadde hørt med et huggeri... Og alle verksteder kan bytte de delene du har med... Kan være no regler akkurat på merkeverksted da... Men velger du de andre gjør de det... Du kan jo også si i fra om at du har deler når du ringer... og da får man jo svar på om det er greit eller ikke...

se om du finner en brukt rute. er iallefall mye billigere enn en ny en [:)]
da en idiot av en fyr knuste sideruta på min bil så fant jeg en brukt en, og det var ikke så vanskelig å bytte [:)](jeg så på da!) hehe

tusen takk jenter! vi vr så frustrerte at vi ikke tenkte på huggeri / brukt rute en gang. Skal sende gubben på huggeriet i morgen! 

vet kje om di har d der oppe men har hurtigrutacarglass her å dei e kje så dyre.. har skifta både siderute bak å frontrute..fått frontruta dekka av forsikring, men den andre gav vi under ein tusing for..

men som dei andre seie så hadde ego dratt å fått d billig på huggerier..

Back
Topp