Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Slik jeg ser det så vinner du ikke noe på å ha barnet i barnehage når du selv er dagmamma. Da får hun jo dekket behovet for sosialt samvær. Sær situasjon :-S
Ja men hu begynner kanskje i bhg til høsten. Det har de ikke bestemt helt. Men blir hu hos meg så er det i hvert fall unødvendig. Har en nevø vi håper snart flytter nærmere også. Hu kommer til å møte barn og få leke med dem uansett, det skal jeg sørge for. Er ikke så vanskelig å finne andre barn bare man veit hvor man skal dra.
DERE kjenner DERES barn best
Her var snuppa over 2 år når hun begynte Har nok virkelig ikke tatt skade av det, men vi var glade da hun har et veldig høyt aktivitetsnivå
Alle barn er forskjellige og slikt må man bare godta! Så lenge hun kan sosialiseres med andre barn på en annen måte så er jo det kjempe bra!
Det jeg ikke skjønner er at alle andre skryter av oss og misunner oss for den muligheten vi har og at vi har økonomi til at jeg er hjemme. Men svigerforeldrene mine er omvendt. men blir spennende å se hvordan dette utvikler seg nå. Broren til mannen som er pedagogisk leder er inne hos svigermor. Så nå blir det nok mer mas.
Vi har heller ikke minste i bhg men begynner nok til høsten da. Vi har økonomi og mulighet til å ha hun hjemme så da benytter vi oss av den muligheten Vi er flink på å være med venner som har barn på samme alder og vi går i åpen bhg i kirken