Knurr svigerforeldre

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
" nå er snart fristen for å søke bhg plass. Hu trenger noen å leke med. Barn har godt av å gå i bhg osv".

Blir gal jeg. Jeg gikk ikke i bhg før jeg var eldre og mannen min gikk i barnepark som var åpen i kun 4 timer om dagen og hu henta han før det flere ganger. De har vel ikke så mye å si. Hu har ingen grunn til å gå der da jeg er hjemme. Det er å kaste penger ut av vinduet og begynner hu i bhg må jeg jobbe, så blir på en måte en sirkel det der. Og de har ingenting med hva vi velger for vår datter. Blir skikkelig lei meg og forbanna. De eier ingen respekt for oss og vår oppdragelse. De sa jo også at de hadde rettigheter ang hu før hu ble født. Jeg er så sint at jeg skjelver.

En stor klage på svigerforeldre.

Hva slags RETTIGHETER har DE ovenfor henne?!?!?!
Det er det teiteste jeg har hørt.

Hva dere velger er jo opp til dere. Å er veldig individuelt fra barn til barn.
Vesla vår har veldig godt av å være i bhg. Men selv begynte jeg ikke i bhg før jeg var 3.
Synes dette er merkelig oppførsel.

Helt enig med Mirell!
Bare lukk øra, de har ingenting de skulle sagt.

Gikk selv aldri i bhg og er helt oppegående :-P

I alle dager... De har da ingen rettigheter de??
Deres valg, ikke bry dere om hva de sier!

Dattera mi har ikke godt av å ha barnevakt noen timer en gang. Hu blir helt gal. Så bhg er helt uaktuelt her. Mannen min jobber fra 6 til 14 så jeg kan ta en kveld jobb når kontantstøtten er over. Vi trenger ikke mye ekstra i mnd for å greie oss. Merker hu er rar på fredager også da jeg er dagmamma mandag til torsdag. Blir så sur når folk skal blande seg sånn. Hadde hu vært klar for bhg så hadde vi søkt. Er jo ikke gal heller.

Helt enig med Mirell!
Bare lukk øra, de har ingenting de skulle sagt.

Gikk selv aldri i bhg og er helt oppegående :-P

Signerer denne.
Ingen bhg på meg heller, men kan ikke si jeg har tatt noe skade av det:)

Ikke bry deg! Det er din datter og du som bestemmer:) dårlig at alle skal fortelle hva våre barn trenger:@

Jeg lurer veldig på hvilke rettigheter de har overfor barnet deres?

Jeg hadde bedt dem holde kjeft og godta det dere velger først som sist, for de har ingenting de skal ha sagt og det er ikke opp til dem på noen måte.

Dattera mi har ikke godt av å ha barnevakt noen timer en gang. Hu blir helt gal. Så bhg er helt uaktuelt her. Mannen min jobber fra 6 til 14 så jeg kan ta en kveld jobb når kontantstøtten er over. Vi trenger ikke mye ekstra i mnd for å greie oss. Merker hu er rar på fredager også da jeg er dagmamma mandag til torsdag. Blir så sur når folk skal blande seg sånn. Hadde hu vært klar for bhg så hadde vi søkt. Er jo ikke gal heller.
Ikke la det gå inn på deg.. Gjør det DU føler er rett for jenta di! Dere kjenner henne best!

Ja ikke sant. Men det verste er at de får mannen min til å begynne å tenke på det. Heldigvis er fristen snart ute så man er ferdig med det.

Jeg lurer veldig på hvilke rettigheter de har overfor barnet deres?

Jeg hadde bedt dem holde kjeft og godta det dere velger først som sist, for de har ingenting de skal ha sagt og det er ikke opp til dem på noen måte.
Veldig nysgjerrig på det jeg også. Lurer veldig på hvilke rettigheter de mener de har...

Veldig nysgjerrig på det jeg også. Lurer veldig på hvilke rettigheter de mener de har...
Samme her, skulle likt å høre begrunnelsen dems på det

Ja det har jeg også lurt på. Men de mener visst det. De ser hu mye mer enn andre besteforeldre ser sine barnebarn, så de burde egentlig holde kjeft. Vi bor i generasjons bolig med dem og mamma og stefaren min, pappa og kjæresten hans ser ikke hu på langt nær så mye som dem. De bor ett stykke unna så det er naturlig, men mine svigerforeldre burde ikke blande seg uansett.

Ja det har jeg også lurt på. Men de mener visst det. De ser hu mye mer enn andre besteforeldre ser sine barnebarn, så de burde egentlig holde kjeft. Vi bor i generasjons bolig med dem og mamma og stefaren min, pappa og kjæresten hans ser ikke hu på langt nær så mye som dem. De bor ett stykke unna så det er naturlig, men mine svigerforeldre burde ikke blande seg uansett.
Nei de har absolutt fortsatt ingen grunn til det overhodet

Jeg er helt enig med deg.
Jeg er oppvokst i generasjonsbolig. Vi var 4 generasjoner under ett tak. Å det var faktisk ett av grunnlagene for at jeg ikke begynte i bhg før jeg var 3. Mens mamma var på skolen og pappa på jobb var jeg hjemme hos besteforeldre og oldemor. Å det har jeg selv mange gode minner fra.

Hadde min farmor hvert i form til det og jeg hadde spurt om hun ville hatt Vesla noen dager i uka i stedet for å gå 100% i bhg hadde hun svart ja med en gang.
Skjønner ikke at dine svigers ikke ser på det som en mulighet til å bygge ett fantastisk forhold til barnebarnet.

Skjønner ikke hvilke rettigheter besteforeldre har når det gjelder barnebarn? Noen som har misforstått tror jeg. Gjør det du føler er best for dine barn, ingen kjenner de som du :)

Jeg er helt enig med deg.
Jeg er oppvokst i generasjonsbolig. Vi var 4 generasjoner under ett tak. Å det var faktisk ett av grunnlagene for at jeg ikke begynte i bhg før jeg var 3. Mens mamma var på skolen og pappa på jobb var jeg hjemme hos besteforeldre og oldemor. Å det har jeg selv mange gode minner fra.

Hadde min farmor hvert i form til det og jeg hadde spurt om hun ville hatt Vesla noen dager i uka i stedet for å gå 100% i bhg hadde hun svart ja med en gang.
Skjønner ikke at dine svigers ikke ser på det som en mulighet til å bygge ett fantastisk forhold til barnebarnet.
Ja og det er det verste. min svigermor er hjemmeværende men maser om bhg. Og mannen min synes det er rart at jeg ikke vil ha dem som barnevakt.

Slik jeg ser det så vinner du ikke noe på å ha barnet i barnehage når du selv er dagmamma. Da får hun jo dekket behovet for sosialt samvær. Sær situasjon :-S

Ja og det er det verste. min svigermor er hjemmeværende men maser om bhg. Og mannen min synes det er rart at jeg ikke vil ha dem som barnevakt.
Når det kommer til mannfolk tror jeg aldri vi kommer til og forstå dem...
Å forholdet en sønn har til sin mor tror jeg bare menn skjønner.. :P

Back
Topp