Knottet!

bumpien

Glad i forumet
Jeg håper du oppdaterer ang møtet med jobben i dag. Jeg er veldig spent på hvordan de tilrettelegger for deg. Virker ut som du har en super arbeidsplass! [:)] 

**dytter

Hei beklager [:D]
Har en sambo med nesten 40 i feber her, så da må det jo pleies godt ellers går verden under [8D] hihi
neida...

Men møtet gikk kjempe fint!!! jordmoren var utrolig grei!
Vi kom fram til at jeg skal gå 3-4 uker i aktiv sykemelding for å finne ut av hvor mye bekkenet og ryggen min tåler nå.. (har vært hjemme i nesten 2 mnd pga ferie og..)
Så da går jeg 2 dager + 3 dager annehver uke fra kl 09-14.30 de dagene jeg jobber..(kan gå tidligere om jeg blir dårlig i ryggen)
og etter de ukene så har vi nytt møtet og snakker om hva som fungerte og om jeg må jobbe mindre o.l.
Så etter det blir det sykemelding ut fra hvor mange % vi kommer fram til..
Så jeg går på topp, sånn jeg forstod det hvertfall [:)]

Veldig fornøyd! og det var ikke noe diskutering, sjefen var veldig fornøyd hun og, og sa at de ville ikke ha meg tilbake bare for at de trengte meg i jobben, men for at jeg skulle ha det bra og ikke "henge etter" både blandt voksne og barn hvis dere skjønner...

Så jeg håper ryggen tåler disse timene så jeg får litt ut av dagene og ikke bare går hjemme. for det har vært kjeeedelig... [8D]

oj, ble langt dette... [X(][:)]

Back
Topp