Knirking om natten

MamaJane

Betatt av forumet
Gutten vår på 6 uker sover godt helt frem til 3-4 tiden på natten, men etter det er det bare knirking. Han sover, men både jeg og mannen våkner av knirkingen, som av og til går over til gråt. Roer seg når han kommer i sengen vår, men da får jeg ikke sove. Tenker litt på å legge han på eget rom, det funka på storebror. Men han var 3 mnd gammel. Hva gjør dere andre?
 
Gutten min ligger å "prater" som jeg kaller det i søvne. Ligger i ro med øynene lukket og sover helt tydelig men lager masse lyder, ikke gråt men nesten som han hermer etter en samtale. Han er 5 uker og noen netter har jeg latt han bli liggende i vogga i stua når vi legger oss slik at jeg først våkner når han skriker og ikke ved den minste lyd. Han skal få sitt eget rom ganske snart.
 
Jentungen knirker også MYE i søvne. Legger henne i vogna (hun bare skriker i sprinkelsenga) hvor hun sover til hun vil ha mat. Da nytter det ikke å prøve.å legge henne i vogna, og hun ender opp i mi seng. Kjempekoselig, men forstyrrer veldig mye av søvnen min når hun knirker rett ved siden av hodet mitt :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Lillemann her i huset har begynt å fnise når han sover. Plutselig kommer det smålatter og han ligger og sover ;-)
 
Vi flyttet tidlig over fordi det fungerte best for både oss og babyen. Tenker du må prøve deg frem og se hva som virker best for dere :) Ingenting som hindrer deg i å ta han inn på rommet deres igjen om det ikke fungerer med nytt rom :)
 
Nei vurderer det sterkt, for pappaen får ikke sove igjen hvis han våkner i 5tiden. Han har ikke så godt sovehjerte som meg. Og tenker at det er dumt å ødelegge hans nattesøvn helt. Hvor gammel var han da du flyttet ham?
 
8 uker + 2 dager, flyttet inn i eget rom:) gubben liker å ha tropetemp på rommet så bedre luft for barnet på eget rom. Jeg kommer til å sove på samme rom til babyen har fått etablert en rutine:)
 
Back
Topp