S surgodis Forelsket i forumet 21 Okt 2009 #1 hvorfor i all verden knirker bhèn min??Har ikke knirka før. Mega irriterende[:@]
Daizy Forumet er livet 21 Okt 2009 #4 Mine knirker hvis jeg ikke har hatt nok skyllemiddel i vaska,eller tørket dem i tørketrommel.Grusomt å høre på...[&:][:D]
Mine knirker hvis jeg ikke har hatt nok skyllemiddel i vaska,eller tørket dem i tørketrommel.Grusomt å høre på...[&:][:D]
hemmelignå Glad i forumet 21 Okt 2009 #5 Som regel dårlig kvalitet er min erfaring, eller de er litt for små [8D] Flere av mine "gamle" bh'er fra før graviditeten som er begynt å knirke [8D]
Som regel dårlig kvalitet er min erfaring, eller de er litt for små [8D] Flere av mine "gamle" bh'er fra før graviditeten som er begynt å knirke [8D]
S surgodis Forelsket i forumet 21 Okt 2009 #6 Skal vaske den fort å ha mye mer skyllemiddel i. Skremte jentungen da jeg gikk ut av soverommet i sted..Hun er så var på lyder når holder på å sovne.. kniiiirk knirk kniiiiiiirk bare jeg beveger meg litt.
Skal vaske den fort å ha mye mer skyllemiddel i. Skremte jentungen da jeg gikk ut av soverommet i sted..Hun er så var på lyder når holder på å sovne.. kniiiirk knirk kniiiiiiirk bare jeg beveger meg litt.