Knirkelyd

mammabella

storesøster og lillebror :-)
no når jentungen sitt å spis eple... hørt det noen ganga før åsså...

i all verden kan d være? Æ bruke ha sånn klikke lyd i kjeven inni mellom.. men d høres ikkje sånn ut.. høres ut som nokka gnisse mot hverandre.. skikkelig ekkel lyd altså...

Hvor kommer denne lyden fra? Høres det ut som det kommer innenfra munnen eller i kjeveledd? Kanskje det er tennene som gnisser litt mot hverandre? Aner ikke. Vanskelig å helt få fatt på hva du mener ut ifra det du har skrevet her (og jeg hører jo ikke lyden heller ;) ).

aldri vært borti, men det er jo litt vanskelig å vite eller gi noen mulig forklaring når vi ikke har hørt lyden :)

Hvor kommer denne lyden fra? Høres det ut som det kommer innenfra munnen eller i kjeveledd? Kanskje det er tennene som gnisser litt mot hverandre? Aner ikke. Vanskelig å helt få fatt på hva du mener ut ifra det du har skrevet her (og jeg hører jo ikke lyden heller ;) ).

ikkje sikker... vanskelig å forklare.. å når æ prøvde å mytte ekstra kor d kom fra så skjønte frøkna d va nokka så ho slutta å ete :-) hihi

Sikkert way off, men kan være skallet. At hun holder i eplet som har skallet på og det glipper litt når hun biter? Hender seg jeg har hørt knirking når jeg plukker de i butikken.

Tror jeg forstår hvilken lyd du mener. I så fall ; den er knall irriterende å høre på. Har en kollega som lager den knirke/knekkelyden når hun spiser... blæææ. ..:eek:

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Sikkert way off, men kan være skallet. At hun holder i eplet som har skallet på og det glipper litt når hun biter? Hender seg jeg har hørt knirking når jeg plukker de i butikken.

hmmm... okei...

Back
Topp