Knipppp

memi

Forelsket i forumet
Nå jenter er dere flinke og knipe etter fødselen?

Her har jeg vert flink etter vontene forsvant etter en uke og tror jeg trenger det :-)

Jeg var ikke flink sist eller jeg gjorde ingenting sist noen gang :-P. Men denne gangen har jeg merket effekten av og ikke gjør noe :-P. Så jeg gjør det hver kveld 10stk x 5sek foreløpig. Skal øke etterhvert :-).

Husker på det innimellom, men ingen fast rutine for det.

Oooops. 6,5 uker nå. Ikke husket på:p men det betyr vel at ting funker der nede det da siden jeg ikke har merket et behov for kniping?

Jeg prøver å gjøre det hver kveld! Har slitt litt med å knipe riktig og finne muskelen, men trur jeg er på rett vei nå ;) 4,5 uke siden fødsel

Jeg var flink for et par uker siden, men så har det gått helt i glemmeboka. Kniper litt nå :)

En uke etter fødselen, men føler det ikke går helt å knipe. Er det vanlig??

Off nå har jeg ikke vert flink denne uka - skjerpings !!!

:-)

Merker at jeg var kjempenøye under svangerskapet, for kan nyse,hoste og hoppe uten noe lekkasje 2 uker etter fødsel. Og endelig føler jeg at jeg får til knipingen skikkelig igjen etter fødselen. Første uka følte jeg at jeg ikke fikk det til.

Jeg må begynne nå. Lurer på om jeg har litt issues med muskulaturen der nede denne gangen, så må skjerpe meg!

Hvor mange ganger kniper dere hver gang dere kniper?

Prøver og få til 3x10 hver dag men er lett og glemme.

Back
Topp