Husk og knip hver dag da jenter! Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har kjørt på med 12 ukers kurset til hypopressiv trening etter de to andre fødslene. Dritkjedelig, men funka bra for meg hvertfallJeg har aldri vært så veldig flink å huske på det der med kniping, meen…Jeg synes det har vært veldig nyttig med kjerneøvelser som lærer deg god kontakt med bekkenbunn, så man får mer styrke og kontroll her. Det har hjulpet meg enormt etter å ha vært plaget med både bekkensmerter og lekkasjer etter 3 tette fødsler. Kniping har aldri gjort noe særlig godt for meg, annet enn at jeg husker på det når jeg trener styrke, da er det absolutt nyttig. Men alle er forskjellig![]()

Hehe dette var egentlig mer mitt bidrag på å øke innleggeneJeg har aldri vært så veldig flink å huske på det der med kniping, meen…Jeg synes det har vært veldig nyttig med kjerneøvelser som lærer deg god kontakt med bekkenbunn, så man får mer styrke og kontroll her. Det har hjulpet meg enormt etter å ha vært plaget med både bekkensmerter og lekkasjer etter 3 tette fødsler. Kniping har aldri gjort noe særlig godt for meg, annet enn at jeg husker på det når jeg trener styrke, da er det absolutt nyttig. Men alle er forskjellig![]()
Så bra! Jeg meldte meg på det kurset selv faktisk, men kom til uke 2 også klarte jeg ikke lenger, hadde ikke tålmodighet, selv om det helt sikkert hadde vært godt for megJeg har kjørt på med 12 ukers kurset til hypopressiv trening etter de to andre fødslene. Dritkjedelig, men funka bra for meg hvertfall![]()
![]()
Slet med å få til den stående varianten. Fortsatte du etter de 12ukene og følte du at du fikk til i alle stillingene?