mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Kniiiper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaKniiiip!! Flere som syns det egentlig føles litt ekkelt og ubehagelig?
Anbefaler å ta en titt på Hypopressiv trening Norge på insta/Facebook. En annen tilnærming enn kniping. Verdt å lese litt på
Jo hvis du vil ha kurset så Jeg betalte for kurset etter forrige svangerskap, og det fine er at når man først har betalt har man det for livsstid på appen. Jeg har ikke trent på det på leeeeenge nå, så på tidet med å begynne igjen. Men er mye info om det på insta/face, hvis man er nysgjerrig på om det kan være noe for den enkelte. Hun har noen ganger gratis forelesning/intro for de som kan være interessert. Jeg synes det gir mening ihvertfall og at det er trening for hvem som helst egentlig. Og når man vet hvor mange damer i eldre alder som sliter med ulike underlivsplager så er det rart at man ikke har lært noe om dette eller at kvinner får bedre opptrening/oppfølging etter feks fødsel. Skal jo ikke være greit å godta at man har div plager (underlivsprolaps av ulike slag, lekkasje, svak bekkenbunn osv) som kvinne og at det bare er sånn etter feks fødsel. #kvinnehelse oiii nå ble jeg litt revet med gitt men du skjønner kanskjeMå man ikke være medlem/betale for å lære om det?
Kniiip
Jo hvis du vil ha kurset så Jeg betalte for kurset etter forrige svangerskap, og det fine er at når man først har betalt har man det for livsstid på appen. Jeg har ikke trent på det på leeeeenge nå, så på tidet med å begynne igjen. Men er mye info om det på insta/face, hvis man er nysgjerrig på om det kan være noe for den enkelte. Hun har noen ganger gratis forelesning/intro for de som kan være interessert. Jeg synes det gir mening ihvertfall og at det er trening for hvem som helst egentlig. Og når man vet hvor mange damer i eldre alder som sliter med ulike underlivsplager så er det rart at man ikke har lært noe om dette eller at kvinner får bedre opptrening/oppfølging etter feks fødsel. Skal jo ikke være greit å godta at man har div plager (underlivsprolaps av ulike slag, lekkasje, svak bekkenbunn osv) som kvinne og at det bare er sånn etter feks fødsel. #kvinnehelse oiii nå ble jeg litt revet med gitt men du skjønner kanskje