Knipetråd

Datadame

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Juliknøttene 2022
Hugs å gjere knipeøvelser!

Me hadde knipetråd i forrige termingruppe, og det hjalp veldig på å hugse å knipe når folk la inn kommentar og denne stadig dukka opp på framsida :happy:

Føler virkelig jeg burde øve på dette :bag: men hvordan gjør folk knipeøvelser?

Vet en kan gjøre det på do sånn sett så du vet du beveger rette muskler men :bag:

Jeg er helt fersk så tar imot info:hilarious:

Føler virkelig jeg burde øve på dette :bag: men hvordan gjør folk knipeøvelser?

Vet en kan gjøre det på do sånn sett så du vet du beveger rette muskler men :bag:

Jeg er helt fersk så tar imot info:hilarious:

anbefaler å laste ned appen Helseoversikt. Som et av verktøyene der får du blant annet et treningsprogram med knipeøvelser i økende nivå ☺️ Er også mange andre fine ting å bruke der/lese med tanke på graviditet.

jeg bruker å tenke på knipeøvelsen mine som en heis i tre etasjer. Kniper først litt, så litt til og så en siste gang. Haha høres litt rart ut, men funker for meg hvert fall. Har også hørt venninner beskrive at man skal tenke at man trekker sammen «en glidelås» fra rumpa og så må man knipe en ekstra gang til slutt for å få glidelåsen opp til slutt fremme der smekken vanligvis er. Når jeg gjør det selv gir det hvert fall mening, selv om det er litt vanskelig å forklare :hilarious:

Back
Topp