Knipetråd

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
En knipetråd må vi ha! Tenker det fine med denne tråden er at hver gang man er inne i junigruppen vil man forhåpentligvis se denne tråden, og dermed huske å knipe :happy:

Jeg er KJEMPEdårlig på å knipe. Var det sist svangerskap også, men har aldri hatt noen problemer i etterkant. Fødselen endte med hastekeisersnitt, vet ikke om det har noe å si?:bored:
 
Knip! :)
 
Smart :D jeg glemmer det alltid, men nå kniper jeg som bare det hahahaah
 
Synes det er så kjedelig. Når jeg skal gjøre knipeøvelser begynner det bra, men så etter en stund begynner jeg å tenke på noe annet og så glemmer jeg å fortsette:hilarious:
 
Inne på helseoversikt sin app ligger knipeøvelser under verktøy, den er gull verdt! Ein e jo støtt og stadig innom desse appene, så då e de berre å trykka på start ;)
Og til TS, bekkenbunnsmusklaturen har veldig godt av trening heile livet, men er spesielt etter vaginal fødsel når all musklatur har blitt strukket at det er viktig at den er godt trent! Og blir godt trent opp igjen :)
 
Kaffe og knip:hilarious:
 
Fytti så dårlig jeg er til å huske å knipe :dance008 Takk for påminnelsen!
 
Knip!
 
Haha ånei! Jeg trodde knipeøvelser var noe man begynte med senere i svangerskapet. Det var vel bare ønsketenkning :hilarious:
 
Jeg har alarmen på mobilen hver dag kl 19, lettere å huske :D prøver å knipe hver dag:)
 
Back
Topp