Knipetråd!

Ikke flink til å knipe dessverre! Men får nok mye «gratis» gjennom styrketreningen, selv om det har blitt lite av det i det siste. Så, takk for påminnelsen, *KNIP*

Jeg kniper hver gang jeg kjører bil :hilarious: har blitt en vane hver gang jeg er ute å kjører

Nei, og har vært litt dårlig på det. Har gjort det i ny og ne, men når jeg er ferdig med å skrive her så blir det å lage knipealarm, 3 x per dag, for det kan man jo nærmest gjøre hvor og når som helst:D

Knep ikke én eneste gang i forrige svangerskap, og kan ikke se for meg at jeg skal komme på det nå heller :p Men det blir jo en del naturlig gjennom ridninga da :)

Det har blitt fast vane å knipe mens jeg går til jobb. Men etter første fødsel innså jeg at mine dager med tørr trampolinehopping er over :sad010

Hva mener dere med det og hvorfor skal man knipe?

Knipeøvelser styrker bekkenbunn og kan være med på å hindre urinlekkasje etter fødsel.

Knipeøvelser styrker bekkenbunn og kan være med på å hindre urinlekkasje etter fødsel.

Urinlekkasje etter fødsel?? Herregud. Må komme meg vekk fra forumet her tror jeg. Blir bare skremt :nailbiting::nailbiting:

Hvor er det man skal knipe? I fetthølet eller urinrøret?

Urinlekkasje etter fødsel?? Herregud. Må komme meg vekk fra forumet her tror jeg. Blir bare skremt :nailbiting::nailbiting:

Hvor er det man skal knipe? I fetthølet eller urinrøret?
Du skal bruke samme musklene som når du stopper tissestrålen. Google det :D
Ikke bare hindrer det urinlekkasje, men sex blir mye bedre, orgasmer bedre, tiden etter fødsel bedre osv.

Har faktisk husket det i dag ;)

Jeg har ikke begynt knipingen enda. Har en lettblødende livmorhals som blør når det blir litt ekstra trykk i området, så er redd kniping skal sette igang blødning det også. Men kanskje det er så langt nede at det ikke påvirker den i noe stor grad? Får prøve meg på litt kniping snart.

Back
Topp