Knipetråd

Twinkle90

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Tenkte vi kunne bruke denne tråden til å minne hverandre på å ta knipeøvelser. Det er viktig!

*kniiip* :D
 
Knip :D
 
Hvilket "kniperegime" følger dere? Har endt på 10 repetisjoner med 6 sek knip, 3 sek pause mellom hvert knip. Gjentar dette tre ganger daglig. Hvis jeg husker å gjøre det da.. :smiley-ashamed005

Prøvde i starten med 12 sek knip, men endte opp med å tenke på helt andre ting og glemme å knipe :smiley-ashamed004
 
Hvilket "kniperegime" følger dere? Har endt på 10 repetisjoner med 6 sek knip, 3 sek pause mellom hvert knip. Gjentar dette tre ganger daglig. Hvis jeg husker å gjøre det da.. :smiley-ashamed005

Prøvde i starten med 12 sek knip, men endte opp med å tenke på helt andre ting og glemme å knipe :smiley-ashamed004

Jeg følger samme «kniperegime» som deg :happy: Prøver å huske det tre ganger om dagen, klarer i hvert fall to:p

Holdt på å sovne på et møte idag på jobb, da kom jeg på at jeg kunne ta knipeøvelsene - det holdt meg våken :hilarious:
 
Om dere har Preggers-appen så er det en fin knipetreningsverktøy der! Kniiip! :D
 
Knip. Jeg bruker også preggers appen til dette. Genialt :happy:
 
Knip
 
En vennlig påminnelse om å huske å knipe hver dag :D
 
Back
Topp