Knipetråd!!

Noen som har tips til motivasjon for å huske på og «gidde» å gjøre de knipeøvelsene?
Jeg tar ett par knip når denne tråden dukker opp liksom, men har forstått at man bør knipe litt ordentlig daglig.
Dette lurer jeg også på.

Knip

Noen som har tips til motivasjon for å huske på og «gidde» å gjøre de knipeøvelsene?
Jeg tar ett par knip når denne tråden dukker opp liksom, men har forstått at man bør knipe litt ordentlig daglig.

Prøver hver gang er jeg på do, for da vet jeg at jeg gjør det "skikkelig" :p

Prøver hver gang er jeg på do, for da vet jeg at jeg gjør det "skikkelig" :p

Mens du tisser? Eller etterpå?
Syns jordmor sa at man kunne gjøre det når man tisser for å vite at man gjør det riktig. Men at man ikke skal gjøre det til vanlig på den måten. Husker ikke hvorfor.

Syns jordmor sa at man kunne gjøre det når man tisser for å vite at man gjør det riktig. Men at man ikke skal gjøre det til vanlig på den måten. Husker ikke hvorfor.

Mens jeg tisser, stoppen strålen på en måte.
Hm, det var rart. Her var jordmor formøyd bare det ble gjort :p Kanskje man øker faren for UVI eller noe?

Mens jeg tisser, stoppen strålen på en måte.
Hm, det var rart. Her var jordmor formøyd bare det ble gjort :p Kanskje man øker faren for UVI eller noe?

Skjønner! [emoji5]
Ja, da blir det jo gjort ofte hvertfall [emoji6][emoji1360] [emoji97]
Tror ikke jeg kommer til å stanse tissestrålen for å knipe.... jeg lurer på om kanskje en «premie» til meg selv kan være en bra motivasjon? [emoji57] en sjokoladebit kanskje [emoji38]

Skjønner! [emoji5]
Ja, da blir det jo gjort ofte hvertfall [emoji6][emoji1360] [emoji97]
Tror ikke jeg kommer til å stanse tissestrålen for å knipe.... jeg lurer på om kanskje en «premie» til meg selv kan være en bra motivasjon? [emoji57] en sjokoladebit kanskje [emoji38]

Haha, da hadde jeg lett funnet motivasjon! "Har jeg knipet i dag? ja! Sjokolade på meg!"

Knip

Jeg har fått samme beskjed.

Fikk du noen grunn? :)
Nei.

Kanskje det har å gjøre med at det er viktig å tømme blæren helt, for å unngå uvi? Hvis man kniper mye, så kan det jo kanskje bli liggende igjen litt urin i blæren.

Husk å knip!

Knip!

Knip i dobbel betydning her....

Knip!

Husk å knip damer:D Prøver å gjøre det når jeg tisser ivertfall:p

Knip

Back
Topp