Knipetråd

Dytter opp :)

Kniiip! :smiley-ashamed004

Skal det ikke finnes en app for dette... Må ærlig innrømme at hvor mange knip det blir og hvor lenge jeg holder blir veldig tilfeldig.... :p

Skal det ikke finnes en app for dette... Må ærlig innrømme at hvor mange knip det blir og hvor lenge jeg holder blir veldig tilfeldig.... :p

Har ikke prøvd den selv enda, men fant tips om en app som heter Kegel Trainer :)

Det hjelper virkelig å knipe etter, jeg har svak blære når jeg er gravid. Hvis jeg starter nå håper jeg at jeg ikke lekker når jeg nyser haha

Alltid lurt å starte tidlig med dette virker det som! Vi får være flinke til å minne hverandre på å knipe :)

Er ikke så flink til å knipe ser jeg..blir bare til at jeg holder pusten istedet..haha..snakk om å bruke feile muskler

Husker jeg strevde selv i starten, gjorde det jo helt feil og det var slitsomt, haha! Men tror jeg fikk mer teken på det etter å ha sjekket hvilke muskler jeg bruker når jeg holder igjen på do :p

Husker jeg strevde selv i starten, gjorde det jo helt feil og det var slitsomt, haha! Men tror jeg fikk mer teken på det etter å ha sjekket hvilke muskler jeg bruker når jeg holder igjen på do :p
Kansje det er det jeg må prøve ja ;) takk for tipset

Back
Topp