Knipetråd

frøkenblaa

Elsker forumet
Ja, de som har født før vet jo at noe urinlekasjer kan komme i etterkant av en fødsel.
Jeg hadde mye lekasjer etter forrige fødsel, men bestile meg en trenings-DVD med trening av kjernemusklaturen rundt bekken bunn og urinblære. Og jeg ble bra etter bare 4 treningsøkter.
Det er og veldig effektivt for å få en flatere mage og bedre holdning, så gå inn å bestill GRATIS DVD på denne siden;

http://www.corewellness.no/accessible/Technique.aspx

Det lønner seg. Og jenter....husk å knipe litt før fødsel også [;)]

Pilates-trening er også utmerket både for å hindre urinlekkasjer og hjelpe holdningen ettersom graviditeten skrider frem. Anbefales på det sterkeste![:D]

Ja, Pilates er jo kjempe bra. Men her hvor jeg bor har vi ikke noe sted å lære det.

Denne core wellness er spesielt utviklet for urinlekasje, og trener spesifikt de kjernemusklene som går på det med urinlekasje. Og er veldig enkel å trene alene. Men selvfølgelig er jo pilates helt topp. Har en video med det, og syntes det er utrolig flott treningsform det og[;)]

takk for tips! Jeg har begynt å merke svakheter allerede, så er absolutt lurt å få trent jevnlig... [:)]

Ja, og det er faktisk viktig å begynne nå FØR baby kommer ut også. Lykke til med knipingen[:D]

Knip knip kniiiiiiip!

Sist gang jeg gikk gravid hadde jeg veldig god kontroll over bekkenmuskulaturen, og regnet med at jeg kom til å ha samme kontrollen etter fødselen. "Dette kom nok til å gå bra"...

Dengang ei! Pressingen under fødselen og strekkingen av muskulaturen gjorde at jeg mistet mye av kontrollen i evigheter etterpå. Hver gang jeg lo eller nyste eller hostet, så skvettet jeg. Turde heller ikke få orgasme på flere måneder, fordi jeg endte med å tisse i senga første gang etter fødselen [:-]

Det var ikke før jeg begynte å trene igjen etter et års tid at jeg fikk full kontroll igjen.

Denne gangen skal det trenes!!!!!

ORIGINAL: mairo88

Tusen takk for tipset [:)]

Back
Topp