Spire i magen
Flørter med forumet
Jeg liker at denne tråden kommer opp jevnlig [emoji108][emoji106] Tar meg selv å begynne å knipe hver gang jeg ser tråden [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God idéIkke flink nok . Må seriøst skjerpe meg. Jordmor så til meg at hun hadde så post it lapper liggende rundt om kring som hun hadde skrevet knip på . Feks i bilen . Da ble hun minnet på det [emoji4]
Anbefaler å laste ned «Kniptid»-appen dersom du har iPhone, eventuelt «Kegel trainer» for AndroidHvordan trener dere dette? Jeg MÅ knipe eller trene opp etter sist, føler jeg lekker litt avogtilBare så usikker på hvordan og hvor mye... Sitter og kniper som om jeg kutter urinstrålen.
Synes det hørtes merkelig ut at det ikke skulle være noen vits for deg å trene opp bekkenbunnsmuskulaturen nåJeg forstod det på jordmor at det ikke bare gjelder det at du kan lekke, men også at bekkenbunnen kommer langt nedJeg merket det veldig godt med samleie og ved bruk av tampong. Var skikkelig ubehagelig å bruke tamponger, følte aldri jeg fikk de skikkelig på plass.. Men jordmor sa det gjerne ikke var vits for meg å trene det på plass nå når jeg skal få en til, heller ta det etterpå![]()
![]()
Synes det hørtes merkelig ut at det ikke skulle være noen vits for deg å trene opp bekkenbunnsmuskulaturen nåDet må jo være positivt uansett?
![]()