Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg må bli flinkere for etter 1 svangerskap kan jeg med hånda på hjerte si at det har blitt litt løsere der nede....usj! Når jeg skal nyse må jeg stå med beina i kryss omtrent!
Kniper her... Nå kommer det snart opp post it lapper på utgangsdøra, kjøleskapet, i solskjermen i bilen, speilet på badet...bare for å bli enda bedre på å husket det. Gjorde det med storebror. På lappene stod det KNIP :-)
der er jeg nesten litt heldig med det låste bekkenet denne gangen, for de øvelsene jeg skal gjøre for å få litt smertelindring der, inneholder kniping :D Tar den ene foten litt fram, så bøyer jeg kneet på framste fot sånn at jeg går ned (som om man står på telemarkski) og mens jeg går ned kniiiiper jeg :D godt for bekken og bekkenbunn :)
knipeoppfording i signaturen har jeg tenkt på SÅ lenge, men hver gang jeg sitter og glaner inn i skjermen, glemmer jeg å fikse det :P skal fikses NUH! ^^