"Kniper" dere jenter?

Sara73

Gift med forumet
Har konstant dårlig samvittighet for at jeg ikke prioriterer bekkenbunnstreningen nok. Går til fysio to dager uker, så der blir det en del kniping, ellers prøver jeg en gang om dag. Det er jo så viktig både for å unngå urinlekkasje senere i livet og for å stabilisere rundt bekkenet etter bekkenløsningen.

Er dere flinke?

Hva snakker du om???
Dette kjenner ikke jeg til [&:]

Nei er ikke det har og veldig dårlig sammvitighet.
Prøver når jeg må tisse for da tar jeg rett musklen.[;)]

Uff nei det blir ikke ofte... Glemmer det ut hele tiden.. men gjør litt som Linni [;)]

Jeg er heller ikke flink med knipe trening... Det går mye bedre nå, enn rett etter fødselen. Så må bli litt flinkere der.

*plystre plystre* Kniping? hm?
Prøvde i noen dager, og merket forskjell faktisk, så det hjelper. Men så har jeg vært sløv i det siste..

Kniper ??? Er ikke det en fin ting og gjøre??? Sku kanskje ha gjordt det da.
Nei, jeg er så lat at jeg kjøpte vaginakuler / treningskuler på kondomeriet...... så da var det bare å huske og bruke dem da.....

Klem

[:D]Jepp, æ kniper hver dag og øver magemusklene og. Flink pia ja![:D] 
Men det er derfor at etter første ungen så øvde æ ingenting. og når æ ble gravid med Matti og heng over doskål og spydde så tissa æ i buksan hver gang...da bestemte æ å bynne med øvelsan neste gang... er litt stolt at æ har vært så standhaftig... [:D]

Knipinga ja...[8|]
Hmmm,tja om jeg har vært flink så må det ha vært 2-3 ganger pr uke.
Men virker til at musklene der nede så og si har sin vanlige funksjon![;)]

Nei er ikke det har og veldig dårlig sammvitighet.
Prøver når jeg må tisse for da tar jeg rett musklen.

Blir nok samma her ja....

Jeg kniper noe hver dag, men ikke ti ganger tre ganger om dagen, som fysio sa.. Kniper når jeg kommer på det å da tar jeg ca tre til fem.. Tror jeg kniper mer enn 30 ganger til sammen på en dag..

Back
Topp