Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemmer det helt til jeg ser en tråd om det her inne, så starter jeg med en gang![]()
Glemmer det helt til jeg ser en tråd om det her inne, så starter jeg med en gang![]()
Jeg prøver å knipe hver gang jeg tisser.. men jeg har jo begynt å lekke litt når jeg ler osvSkjønner det liksom ikke helt, for jeg er godt trent
jormor og lege sa det var normalt, men at jeg måtte fortsette å knipe..
Du kan gjerne i tillegg til å holde i 10 sekunder, knipe raskt også. Feks 10 knip på ca 10 sekunder og så 10 litt saktere (knip, hold, slipp på ca 3 sekunder).Du skal bare knipe når du tisser en gang for å sjekke at knipingen din kniper rett muskulaturså sånn ellers skal du knipe utenom dobesøk. Min erfaring er at det er lettere stående.
Om du kniper og strålen ikke stanser er det to alternativer: enten kniper du feil, eller så er du slapp i slufsa
om du kniper feil må du prøve deg fram til du kniper rett
er du slapp må du knipe mer
begynn med 5knip a 10 sekunder (knip, HOLD i ti sekunder og slepp. pust. Gjenta.)
øk med 1 knip hver dag til du når 20 knip
øk deretter fra 10 sekunder med 1 sekund til du har 20 knip på 20 sekunder. Dette er et minimum
du kan være så godt trent du bare vil uten å ha trent bekkenmuskulaturen![]()