Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lest at man skal gjøre det 2-3 ganger dagen.Hvor mange ganger om dagen gjør dere knipeøvelser? Har også vært alt for dårlig på det, men nå skal jeg skjerpe meg!
Fysioterapeuten jeg går hos sier tre ganger per dag, men må innrømme at det ikke alltid blir så ofteHvor mange ganger om dagen gjør dere knipeøvelser? Har også vært alt for dårlig på det, men nå skal jeg skjerpe meg!
Alt for dårlig til det.. hadde en app men jeg likte ikke den noe særlig, så jeg slettet den. [emoji51]Hei! Dette er lett å glemme, har lastet ned en app som minner meg på det en gang om dagen, da har man en "økt" på ca 1min. Hender jeg kommer på det utenom også.
Hvor ofte Kniper dere nå?
Idag tissa eg litt på meg når eg naus.. Så kniiiiip!
Godt eg ikkje er åleine Blir så fort glemt! Kjem på det når eg nyserNysing går heldigvis stortsett greit, men jeg hosta mens jeg gikk på jobb og da tissa jeg jaggu litt på meg må skjerpe meg med knipinga skjønner jeg.
Det er min knipepåminnelse også, leser på tråder og kniperKniper til hver gang jeg scroller nedover å leser Knipe!!! [emoji23]