Knipe!!!!

Hvor mange ganger om dagen gjør dere knipeøvelser? Har også vært alt for dårlig på det, men nå skal jeg skjerpe meg!

Hvor mange ganger om dagen gjør dere knipeøvelser? Har også vært alt for dårlig på det, men nå skal jeg skjerpe meg!
Fysioterapeuten jeg går hos sier tre ganger per dag, men må innrømme at det ikke alltid blir så ofte :oops:

Hei! Dette er lett å glemme, har lastet ned en app som minner meg på det en gang om dagen, da har man en "økt" på ca 1min. Hender jeg kommer på det utenom også.

Hvor ofte Kniper dere nå?

Hei! Dette er lett å glemme, har lastet ned en app som minner meg på det en gang om dagen, da har man en "økt" på ca 1min. Hender jeg kommer på det utenom også.

Hvor ofte Kniper dere nå?
Alt for dårlig til det.. hadde en app men jeg likte ikke den noe særlig, så jeg slettet den. [emoji51]

Fikk beskjed av jordmor sist uke når jeg var på fødselsforberedende samtale, at det er veldig viktig med knipeøvelser for fødselen sin skyld også. Slik at det kan være litt lettere å ha litt mer kontroll når pressriene kommer. At man liksom ikke bare presser men klarer å stoppe når jordmor gir beskjed. Da er risikoen mindre for store rifter [emoji4]

Jeg kniper så og si aldri :sorry: Glemmer det helt og føler jeg ikke gjør det "riktig" hvis jeg først prøver:p

Kniper nesten hver dag, men bare 1 gang om dagen. Synes det er så ubehagelig :P

Kniper så og si daglig, hender seg det blir glemt.... kniper før jeg står opp om morgenen :)

Kniper til hver gang jeg scroller nedover å leser Knipe!!! [emoji23]

Idag tissa eg litt på meg når eg naus.. Så kniiiiip!

Nysing går heldigvis stortsett greit, men jeg hosta mens jeg gikk på jobb og da tissa jeg jaggu litt på meg:hilarious: må skjerpe meg med knipinga skjønner jeg.
Godt eg ikkje er åleine :nailbiting: Blir så fort glemt! Kjem på det når eg nyser :D

Dytter denne litt[emoji16]

Back
Topp