Knipe etter fødsel!

Kniper nå - teller det. Nei vært lite flink. Lasta ned app som vi fikk info om på barsel, knipeøvelser ( gynzone) men har ikke sjekka den ut. Har ikke sjans å stoppe " tisserefleksen" (:ler) så her er det øvelse som må til.

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for tips om app, den skal testes ut! Jeg har trent hver gang jeg kjører bil gjennom graviditeten, men nå kjører jeg nesten ikke bil lenger, så blitt lite siste månedene...

Vi får knipe hver gang vi ammer/gir mat. DA burde det bli en del kniping!

Sent from my iPad using BV Forum

Ikke noe flink til å knipe... Men MÅ bli flinkere.. Kjenner at ikke alt er på plass etter fødsel...

Vi ble råeet til å dele det i to øvelser.Knipe foran går greit mens knipe bak synes jeg er vanskeligere.Vanskelig å vite om man gjør det rett.

Hjelp.. har ikke kontakt med bekkenbunnen overhodet.. Hadde god kontroll før fødsel, men nå er det helt borte. 4 dager etter fødsel nå - er det flere som har opplevd dette? :eek:

Hjelp.. har ikke kontakt med bekkenbunnen overhodet.. Hadde god kontroll før fødsel, men nå er det helt borte. 4 dager etter fødsel nå - er det flere som har opplevd dette? :eek:
Gi det noen dager til før du får panikk [emoji1] 5 dager er jo lite. Jeg følte meg ikke som meg selv før etter to uker

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ta det med ro.. Det går nok noen dager til.. Jeg hadde ikke antydning til kontakt med de musklene på et par-tre uker etter fødsel.. Klarte ikke å knipe igjen tissestrålen sist jeg sjekket heller.. Tar litt tid ..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp