Knipe etter fødsel!

Chriztine

Forumet er livet
Augustmødrene 2014
Desemberskatter 2016
Har dere begynt?
Kom plutselig på det i dag, at jeg må være flink til å knipe!
Gikk veldig fint egentlig. Litt vondt, men har jo sydd noen sting.
Vi må bruke denne tråden til å minne hverandre på å KNIPE :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk beskjed om å knipe lenge før jeg skulle føde og fortsette etterpå også:p men glemmer meg gjerne litt av. Har notert med ringelyd på mobilen halv 9 og kl 19.30 at jeg må knipe!
Kjedelig, men har ikke født enda så satser på at ikke eg får noe som buler ut etter fødselen..:p

Sent from my iPho

Nei, huff :p Var ikke kjempeflink før fødsel, men nå har jeg fått motivasjon. Skal jo ha sex etterhvert også, haha..

Fikk beskjed om det på sykehuset... Men det er vondt.
Prøver å gjøre det mens jeg Tisser, men det funker lissom ikke :å

Leste at man ikke skulle gjøre det mens man tisser når man skal trene opp før fødselen. Ville vel tenkt at det gjaldt etterpå også:) leste at for å finne knipemuskelen kunne man teste en gang mens man tissa. Det var vel det eneste. Det er heller ikke så lett mens man tisser heller, plutselig stopper jo stråla helt opp når du nærmer deg slutten:p

Sent from my iPho

Jeg var på slik fysiotime på barsel etter fødsel og hun sa man ikke skulle knipe når man tisset. For da skal det renne ;)

Tar litt tid før man får kontakt med bekkenbunnen igjen. Jeg syns det var så rart å ikke kjenne noe og ikke klare å knipe. Heldigvis klarer man det etterhvert ;)

Jeg var ikke flink før fødsel, men vært mye flinkere etterpå. Mister jo kontakt med bekkenbunnen etter fødsel så klarer jo ikke knipe før det har gått noen dager. Det er slikt ingen har informert om på forhånd, hehe :P

Her har jeg fått beskjed om at jeg godt kan knipe når jeg tisser. Kniper når jeg ammer jeg. Prøver å huske på det ihvertfall :p

Du kan teste knipeevnen når du tisser, men du skal ikke gjøre det hver gang fordi du ikke skal ødelegge den tisserefleksen (eller hva man skal kalle det..:p) har jeg hørt.. ;)

Haha, tisserefleksen ;)
Men det høres logisk ut å kunne teste, men ikke knipe hveeer gang :)

Har ikke født ennå, men har hørt at man skal gjøre det før fødsel også? :o

Kniper av og til, hvis jeg husker det. Må nok ha på alarm av noe slag etter fødsel, for å minne meg selv på det :p Hvis ikke, så er det jo greit med en tråd som dette, hvor vi kan være flinke til å minne hverandre på det :D

Æsj... får nesten ikke til å knipe når jeg er på do!!! Greide det helt fint like Før helga.. men så har hele tisse opplegget blitt så på trynet at det er ikke normalt lenger:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huffda, da må du bare stå på!
Har visst glemt å knipe de siste dagene... Alt fungerer som det skal, så knipinga går i glemmeboka. Burde vel knipe uansett

Jeg prøver hver gang jeg er på do, men nå så varer ikke do besøkende enn noe sekunder så det er jo nesten ikke tid heller :p :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kniper nå - teller det. Nei vært lite flink. Lasta ned app som vi fikk info om på barsel, knipeøvelser ( gynzone) men har ikke sjekka den ut. Har ikke sjans å stoppe " tisserefleksen" (:ler) så her er det øvelse som må til.

Hm, ja da har vi fått forskjellige beskjeder. Fikk beskjed om å gjøre det på do, siden det da var lettere å huske :p

Sent from my iPhone

Ikke at jeg husker det uansett...

Sent from my iPhone

Kniper nå - teller det. Nei vært lite flink. Lasta ned app som vi fikk info om på barsel, knipeøvelser ( gynzone) men har ikke sjekka den ut. Har ikke sjans å stoppe " tisserefleksen" (:ler) så her er det øvelse som må til.

Det får ikke jeg til heller.. Får ikke stoppa tissestrålen for alt i verden.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp