Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke startet skikkelig. Har det delvis som en del av pilates øvelsene mine med en versjon av denne øvelsen her:Hei!
Fikk opp i går at det var viktig å starte med knipeøvelser for å gjøre bekkenet klart for det som kommer.
Er det noe andre gjør? Eventuelt om det er en bedre eller dårligere måte å gjøre det på![]()

Eller iallfall 3 ganger om dagen da. Det varer vanligvis bare 2-4 minutter så.Jeg fikk også mye hun før, men er lenge siden nå! Får søke på henne så kommer det nok opp i algoritmen igjen.Startet for alvor for ca 1 uke siden. Har en dame som dukker opp i Facebook feeden min flere ganger om dagen som har knipeøvelser, så hver gang det dukker opp bare gjør jeg detEller iallfall 3 ganger om dagen da. Det varer vanligvis bare 2-4 minutter så.
husker du hva hun heter?Jeg redigerte det inn i forrige innleggetJeg fikk også mye hun før, men er lenge siden nå! Får søke på henne så kommer det nok opp i algoritmen igjen.husker du hva hun heter?
Prøvde å sette inn link, men det fungerte ikke så bra 

Merker du stor bedring nå? Og hvor lenge holdt du på før du merket særlig bedring?Jeg får opp Femalephysiosarah på Instagram og følger knipeøvelsene hennes, veldig overkommelig
Ser nå at det er samme som de over har på Facebook.
Har drevet med bekkenbunnstrening omtrent daglig etter forrige fødsel, for da angret jeg på at jeg ikke hadde vært så konsekvent med treningen i graviditeten. Mener også at Nørs-appen har noe knipe-treningsprogram man kan bruke![]()
Vet ikke helt hvordan man merker at man blir bedre 
Opplever definitivt mer styrke i bekkenbunnen ja. Program som tidligere kunne føles vanskelig å gjennomføre er enkle nå, for eksempelMerker du stor bedring nå? Og hvor lenge holdt du på før du merket særlig bedring?
Har jo bare holdt på litt i overkant av en uke nå, 3 ganger om dagen, og merker bare at jeg klarer å puste samtidig som jeg gjør knipeøvelser der man holder mer enn 20 sekunderVet ikke helt hvordan man merker at man blir bedre
![]()