Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lurt med app - hva heter den?Prøver å knipe litt hver dag, men har ingen fast rutine så hender jeg glemmer det [emoji85]
Har også lastet ned en app som jeg bruker av og til [emoji4]
Knipe bør du gjøre hele livet [emoji1]Trodde knipe var noe man holdt på med etter graviditeten [emoji23] fint å finne ut det etter flere graviditeter [emoji51][emoji108]
Jeg var mye flinkere første svangerskap, nå er jeg mer avslappet til alt. Men ble skjerpe med knipeøvelsene, den lønner seg vel i lengden![]()
Jeg har ikke gjort det i svangerskapet, bare etterpå, og ting har gått helt tilbake til normalen igjen hver gang[emoji16] ingen forandring og ingen plager etter endt svangerskap.Så jeg har ganske lave skuldre kjenner jeg .
Knipeøvelser er ikke bare for å forhindre plager etter fødsel, det er også med på å gjøre fødselen lettere. Å ha sterk bekkenbunnsmuskulatur kan være en stor fordel når barnet skal ut, så det er veldig lurt å gjøre dem også i selve svangerskapet.
Og til tross for at jeg vet dette, ender jeg ofte opp med å gjøre dem bare én gang om dagen, og ikke de minst 3 som anbefales :s Altså, kvifor??
Dytter denne, og kniper litt [emoji106][emoji106]
Laster den ned, så får vi se om jeg blir like flink som deg [emoji122][emoji122][emoji122]Den kengel appen er helt genial altså.. har knepet 3 ganger i døgnet den siste måneden nå fordi den minner meg på det![]()
anbefales!