*knip*

Knip!!
Hver kveld denne uken når jeg har gjort knipeøvelsene mine har baby blitt sikkelig aktiv, noen flere som opplever dette?
 
Altså, hvor mange ganger kniper dere, hvor lenge holder dere knipen og hvor lenge holder dere på totalt?:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Altså, hvor mange ganger kniper dere, hvor lenge holder dere knipen og hvor lenge holder dere på totalt?:hilarious::hilarious::hilarious:
1 gang om dagen:)
Kniper først 5 ganger a 10 sekunder med like lang pause imellom.
Så 10 ganger a 3 sekunder, med like lang pause imellom.
Aner ikke om det er nok, men jeg sluttet å lekke når jeg nøys o.l.:bag:
 
Altså, hvor mange ganger kniper dere, hvor lenge holder dere knipen og hvor lenge holder dere på totalt?:hilarious::hilarious::hilarious:

lastet ned appen kegel excersise som har øvelser som øker i intensitet etterhvert som du bruker appen :) gir også push varsel og minner på :p
 
Husker dere å kjøpe damer? Siste innspurt :p

Knip
 
Oisann, nå har det blitt en stund siden. Føler alt er på vei ut uansett :hilarious::bag:
 
Prøver å hugse å knipe når eg pusser tenner. Men kjem ofte ikkje på det før eg nesten er ferdig med tannpussen:bag: Så no har eg lagt ein lapp ved sida av tannkremen, satser på at eg blir flinkare framover ;)
 
Prøver å hugse å knipe når eg pusser tenner. Men kjem ofte ikkje på det før eg nesten er ferdig med tannpussen:bag: Så no har eg lagt ein lapp ved sida av tannkremen, satser på at eg blir flinkare framover ;)

Så lurt :)
 
Back
Topp