Knip!

Tinkiwinki

Forelsket i forumet
Det er så utrolig vanskelig for meg å huske på denne knipingen! Pluss at jeg synes det er så kjedelig...
Noen som har bra rutiner på det? Som de vil dele?
 
Holde strålen igjen hver gang du er på do, knip hver gang man gir baby mat og knip mens du pusser tenna. Det er mine to-go-knipehuskeregler :)
 
Jeg begynte vel aldri, selv om jeg fikk streng beskjed fra fysio [emoji85] Men jeg føler meg like «sterk» der nede som før fødsel, så jeg liker å tro at jeg ikke trenger det [emoji14]
 
Er om 10-20 år først vi får utbytte av knipingen...

Uansett, jeg bruker å huske på det, gjøre det masse i noen dager, og så glemme det igjen.

Om man kjører endel bil kan det være greit å gjøre det når man venter på grønt lys.
 
Ja jeg vil gjerne få inn en rutine på det. Jeg kan også være flink noen dager, og så glemmer jeg helt ;-)
 
Jeg prøver å huske å gjøre det når jeg legger meg i sengen for natten, men ikke alltid jeg klarer å huske det. Skal til fysio i februar da pga. skaden min (totalruptur under fødsel), så håper det blir bedre etter da. Viktig for meg å knipe iallfall, bare dumt jeg er så sløv :p
 
Prøver å huske på det når jeg ligger å ammer, men skal ikke skryte på meg at jeg er så flink til det [emoji12]
 
Er om 10-20 år først vi får utbytte av knipingen...

Uansett, jeg bruker å huske på det, gjøre det masse i noen dager, og så glemme det igjen.

Om man kjører endel bil kan det være greit å gjøre det når man venter på grønt lys.

Blir lenge mellom knipa for oss som bor i by helt uten lyskryss [emoji23] fnis!
 
Blir lenge mellom knipa for oss som bor i by helt uten lyskryss [emoji23] fnis!
Mye slappe muskler på bygda gitt :p

Vet noen foreslo å gjøre det når man pusser tenner... funker kanskje bedre for de litt mindre urbane:)
 
Mye slappe muskler på bygda gitt :p

Vet noen foreslo å gjøre det når man pusser tenner... funker kanskje bedre for de litt mindre urbane:)

Hahaha ja, og enda bor vi ikke på bygda, men i typ Norges 5. største by [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp