Kniiip!

Lærte først nylig at man skal kunne klare å knipe alle tre hullene samtidig! Hjelp! Bare jeg som synes knipeøvelser er slitsomt?
Fikk gode tips fra fysioterapeut om å begynne enten fremst eller bakerst, og knipe bakover/framover. Dette funker for meg, begynner bakerst, og kjenner at jeg får "tak" i muskulaturen hele veien fram. Noen synes det er lettere å begynne fremst :) Prøv deg fram, det kan også være forskjellig hva som er lettest avhengig av stilling (stående, sittende, liggende).

Jeg er plaget med urinlekkasje og/eller mye utflod - er faktisk ikke helt sikker på hva det er. Tror dere kniping kan forhindre dette problemet?

Jeg er plaget med urinlekkasje og/eller mye utflod - er faktisk ikke helt sikker på hva det er. Tror dere kniping kan forhindre dette problemet?

Ja det skal kunne hjelpe på! Det gjør det hvertfall ikke noe verre! Knip i vei! Fikk tips om å holde i 6 sek, hvile i 3 sek og gjenta 10 ganger; morgen ettermiddag og kveld

Vi må vel fortsette å knipe!
Noen flere enn meg som kun har lært om kniping på forum? Verken jordmor eller legge har nevnt det med et ord. Det syns jeg er veldig rart om det er så viktig som det virker som det er..
Har også kun lest om det på forum. Jeg går til både jordmor og lege 1 gang i mnd, men ingen av de har nevnt noe om det.. Litt rart synes jeg [emoji14]

Noen flere enn meg som kun har lært om kniping på forum? Verken jordmor eller legge har nevnt det med et ord. Det syns jeg er veldig rart om det er så viktig som det virker som det er..

Her var det fysioterapeuten som sa det til meg. Og hun maser om det og på timene! :p

Så bra med den her tråden for hver gang jeg ser knip knip knip så kniiiiiper jeg hver gang haha

Enig med deg! Her har heller ikke jordmor eller lege tatt det opp..

Knip i vei! Frokost, lunsj og middag jenter!!

Back
Topp