Kniiip!

Miniinis

Elsker forumet
Husk å knipe jenter :D

Og apropos, hvordan er det med knipinga igjen? Altså hvor mange knip skal man ta hver gang?
Haha, sorry dårlig forklart. Håper noen forstår likevel :p

Takk for påminnelsen :-) kniper 10 ganger, holder 10sek. 6sek pause. Prøver å gjøre dette tre ganger om dagen men glemmer det ganske ofte :s

kniper hver gang jeg er på do jeg.. Da husker jeg det alltid.. :)

Jeg er så alt for dårlig til å knipe! :( Baah, får vel sikkert svi for det. Merker at muskulaturen der nede er svakere enn før. Var kjempeflink før og etter forrige graviditet. -Skjerpings på meg!!

Jeg er også alt for dårlig til å huske det. Så nå når jeg kom på det tenkte jeg at jeg skulle minne dere på det også ;)

Liker påminnelsen! Det hjelper. Takk :)

Dytter denne opp jeg så vi husker det i dag også :D

Denne tråden må bare opp innimellom :)

Husk å knipe idag jenter! :) Jeg har fått svak bekkenbunnsmuskulatur så legen min sier jeg MÅÅÅ knipe mer!

Klarer alle her å knipe 10 ganger og holde 10 sekunder på hvert knip? Det klarer ikke jeg! 5 sek, kanskje, men dette er vel ikke helt lovende :disgust

Klarer alle her å knipe 10 ganger og holde 10 sekunder på hvert knip? Det klarer ikke jeg! 5 sek, kanskje, men dette er vel ikke helt lovende :disgust
Nope. Holder i fem sekunder (de gangene jeg husker å knipe), stort lenger enn det tror jeg ikke jeg får til heller :( Trøster meg med at alt er bedre enn ingenting, og dette er den viktigste treningen vi gjør ;)

Back
Topp