kniiiis

maikaen

Forumet er livet
idag kom søskenbarne til mannen t ho mamma.. å han tok fatt gravemaskin å fikk fjerna MASSE snø!! å den stakkars hondaen min kom til rette etter å han vært borte i over 1 mnd[:D]

den har d ikkje vært start på sia før jul engang, å gulle mitt starta på 1 forsøk!! å GUD æ elske biln min alså!!!!

*ka man ska m snøfreser når man haar gravemaskin* [8D]

Så heldig du er da [:D][:D]

Går det bra med deg ellers??

jada m mæ går d bare flott[:D] formen e aller tiders, men æ e inne i en giddaløus periode der alt anna en jobb e et ork... hehe[;)]

leiliheta mi e ferdi, så vi kan bynne å fløtte inn så snart peisen e ferdi murt!

å hondaen e fri fra sneen, så no e alt bare fryd å gammen! anna enn at d e SVIN kaldt ute da..[:'(]

Så herlig med ferdig leilighet da!!! Hvor ligger den??

Vi har helt utrolig nok fått snø her nede i Grimstad, og det er jo nærmest unntakstilstand her nede. Folk oppfører seg jo som de ikke har sett snø før!!

Og masse ulykker.... Trailere med sommerdekk, skikkelig ille!!

Så bra at alt er bra med deg og spiren da, herlig følelse, gleder meg til det er min tur  [:)]

*følermeglittteitsomskriverpåbokmåltildeg*

ORIGINAL: maikaen

idag kom søskenbarne til mannen t ho mamma.. å han tok fatt gravemaskin å fikk fjerna MASSE snø!! å den stakkars hondaen min kom til rette etter å han vært borte i over 1 mnd[:D]

den har d ikkje vært start på sia før jul engang, å gulle mitt starta på 1 forsøk!! å GUD æ elske biln min alså!!!!

Hi hi skjønner hva du mener,japsebiler ruuuuler![:D]Har en Honda selv som jeg bare kjører på sommeren så nå står den ute,helt nedsnødd.Men skulle starte den opp her om dagen og var litt spent da,for det er 1 måned siden sist - og vrrroooom - starta med èn gang! Jupp,jeg og eeelsker bilen min![:D][:D]

ORIGINAL: Linn23

Så herlig med ferdig leilighet da!!! Hvor ligger den??

Vi har helt utrolig nok fått snø her nede i Grimstad, og det er jo nærmest unntakstilstand her nede. Folk oppfører seg jo som de ikke har sett snø før!!

Og masse ulykker.... Trailere med sommerdekk, skikkelig ille!!

Så bra at alt er bra med deg og spiren da, herlig følelse, gleder meg til det er min tur  [:)]

*følermeglittteitsomskriverpåbokmåltildeg*

den ligg i samme hus som ho mamma bor i, bare at den e vesidnav huse liksom! blir 2 leilihete i tillegg t huse.. vi bygg jo ut her ju know[:D]

ja sørpå ja.. e jo galskap å kjøre m sommer dekk på den her årstia uansett.. man sku jo tru at d ALDRI va vinter der nede... da får dem bare ha d så godt!

ja æ glæde mæ åsså t at d blir din tur [:D]
*åjaduelittteitsomskrivpåbokmåltmæ*[8D]

ORIGINAL: *Daizee*

Hi hi skjønner hva du mener,japsebiler ruuuuler![:D]Har en Honda selv som jeg bare kjører på sommeren så nå står den ute,helt nedsnødd.Men skulle starte den opp her om dagen og var litt spent da,for det er 1 måned siden sist - og vrrroooom - starta med èn gang! Jupp,jeg og eeelsker bilen min![:D][:D]

i know!!! min va helt vekk her tiliere... e fri førr batteri på kamrae mitt, men æ ska legge inn bilda før å etter liksom.. d va MINST 1 meter m snø i bynnelsen!! å d har vært skikkeli kaldt her den siste tia åsså..
kossn honda har du? æ har en civic coupe[:D]

ORIGINAL: *Daizee*

i know!!! min va helt vekk her tiliere... e fri førr batteri på kamrae mitt, men æ ska legge inn bilda før å etter liksom.. d va MINST 1 meter m snø i bynnelsen!! å d har vært skikkeli kaldt her den siste tia åsså..
kossn honda har du? æ har en civic coupe[:D]

Jeg har en 94`Honda Prelude,skikkelig gateræcer[:D]

min e 95modell [:)] ferdi styla m vinge å hele sulamittn!!

åsså e den sånn lilla aktig på farge!

http://www.autodb.no/bil/   vest rette biln kom opp no så e d den fargen! VF 66883 står d på biln...

d e ikkje min bil, men d e samme fargen[:D]

Kom ikke opp noe bilde der...[8|][:-] men har du lagt ut bilde av den her før?Mener å huske at jeg la merke til en lilla-aktig Civic,synes den var så kul![:D]

Her er min elskling,da...[;)][:D][:D]

d va en link t autodb... hmm...

æ plages VELDI mye m imageshack, men ska prøve å legge ut bilde..

din va rå nice da! æ digga den fargen! min sku åsså ha hadd den fargen[:D] æ e veldi gla i blå[8D]

d va en link t autodb... hmm...

æ plages VELDI mye m imageshack, men ska prøve å legge ut bilde..

din va rå nice da! æ digga den fargen! min sku åsså ha hadd den fargen[:D] æ e veldi gla i blå[8D]

He he tanx!Må innrømme at jeg digger oppmerksomheten jeg får når jeg kjører den,er mange gaterånere som kikker ekstra når de ser at det er ei dame som kjører[8D][:D][:D](er en liten oppmerksomhetstøs[;)])
Når jeg klikka på linken du la ut kom jeg bare inn på forsiden til Autodb.no[8|]

her e under ALL sneen...[:(]

her har æ måkka i ca 2 tima..

å de øverste va fra idag.. de nederste her e vel 2-3 uke sia no!

Åhåå dæven,den var stilig da!! Lekker farge[;)]Hadde egentlig lyst til å ha øyelokk jeg og,men frontlyktene på Prelude er så smale fra før,så det hadde blitt litt mye,egentlig.Men ser ut som du har hatt litt av en måkejobb ja!Kjører du den bare på sommeren,eller?Bare tenkte på stylinga,for jeg ødela bakfangeren i fjor vinter pga.snøen så i vinter er den parkert[&:][:D][:D]

æ elske den biln alså [:D] gulle mitt e d[:D]

ja æ kjøre den kunn på sommern ja. eller kjørte den ut derifra idag å fløtta den litt, men thats it! har ikkje vinterfelga/dekk t den, åsså e den altfor lav t å bruke her oppe.. hadde ødelagt begge fangeran å skjørtan å alt.. den e senka HELT ned.. så den ekje så enkel å kjøre på sommern heller, men den sett som en tyggis på veien!!

men gud kor godt d va å høre lydn!! vtech å greier, effektanlegg å angeleyes, delskinn inni, me sånn lilla alcantarra i midten (sånn microfibergreier), blått lys i instrument panel... åååååååååå æ e gla i biln min!
men trur den hadde vært rå i den blåfargen som du har da..[:D] ja æ trur åsså øyelokk på din hadde blidd førr smalt..

He he,helt enig med deg der,er ingenting som kan måle seg med den gromme vtech-brummen asså!!Deeeeeilig......[;)]Skjønner godt at du kke kjører den på vinteren,jeg måtte kjøre Preluden litt i fjor vinter,og det gikk hardt utover stylinga,både front -og bakfangeren løsna,bakfangeren revna likesågodt og da,det suger!Så all stylinga må tas av og repareres og monteres på nytt.Men det er det verdt!I hvertfall når folk kommer og kjenner meg igjen fra RageRide-filmen he he...Morro med bil![;)]

rageride film?? kossn film e d? kor bra at folk kjenne dæ igjen da[:D]

æ hadde knapt hadd biln i 2 uke før at nån sporte ka æ sku ha førr den.... aldri i faen at æ sell biln i byen... sell æ den, så ska den helst sørover, sånn at æ slepp å se den...

muli æ kansje må selle den vest æ ska kjøpe mæ leilihet[:(][:(]

RageRide er en gatebil-film,laget av en jeg kjenner,som bare måtte ha med Preluden.Den kom ut i 2003 eller 2004.Han hadde en nettside som het RageRide.com men tror ikke den er lenger,litt synd egentlig for der var det myyyye gromt ja!Har egentlig planer om å få solgt bilen jeg og,fpr nå har jeg en Audi stasjonsvogn,og blir litt dyrt med 2 biler,men jeg tenker også som deg - ikke snakk om at den skal selges her nede så jeg risikere å møte den ute på gata,det hadde jeg ikke klart![:(][:D]Så den som skal en gang skal få kjøpe den skal bo laaaangt nordover - kanskje du,hi hi?![:D][:D]

hehe[:D] ja preluden e fin den! den blåfargen e bare helt fantastisk!

æ glede mæ t at d blir bart å varnt i være her oppe, da ska den shines alså!

Unnskyld mæ Maika.. Kor i fan du e feit henne?? Å har du fått en bulk baki på bilen?

Back
Topp