Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, bare å knipe i vei med andre ord!Sist svangerskap sa både lege og jordmor til meg at det viktigste er at man kniper etter fødselen. For å stramme opp igjen så man ikke behøver å tisse på seg hver gang man nyser, ler eller hopper/løper.
...veeeel, man kan vel trygt si at jeg ikke har vært veldig flink på det der og nå er det helt krise om jeg hoster eller nyser når jeg må tisse.
På tide å starte treningen nå før magen blir tung, ellers kan det blir ganske kritsk når babyen presser på blæra.
Altså, det er heeelt jævlig her nå. Jeg har skikkelig tørrhoste nå og får sånne fæle hostekuler.. Ikke bra!!! Så bare å knipe jenter!!!Sist svangerskap sa både lege og jordmor til meg at det viktigste er at man kniper etter fødselen. For å stramme opp igjen så man ikke behøver å tisse på seg hver gang man nyser, ler eller hopper/løper.
...veeeel, man kan vel trygt si at jeg ikke har vært veldig flink på det der og nå er det helt krise om jeg hoster eller nyser når jeg må tisse.
På tide å starte treningen nå før magen blir tung, ellers kan det blir ganske kritsk når babyen presser på blæra.
Hehe, huffda, og verre skal det bli med diger mage og 3kg baby som presser på blæra.Altså, det er heeelt jævlig her nå. Jeg har skikkelig tørrhoste nå og får sånne fæle hostekuler.. Ikke bra!!! Så bare å knipe jenter!!!