Takk alle! Han er ikke så veldig fornøyd på denne halve dagen sin. Er forkjøla og hoster og nyser og nesa renner og han surkler. Og grinete er han også, sikkert pga denne remsen med plager. Trøtt, men sover bare en halvtime av gangen, så er det sutring og hyling. I tillegg er han sulten hele tiden, eller han skal hvertfall ha puppen ofte, ikke snakk om noe annet. Mulig han bruker den som en trøst nå siden han sikkert synes veldig synd på seg selv, og det er jo synd på han også stakkars, er jo ikke noe godt å være forkjøla. Jeg synes det er litt synd på mora hans også, for hun kunne sårt trenge litt søvn, men det får hun jo aldri når denne sønnen aldri sover mer enn en halvtime.
Vi fikk tatt fotavtrykk i dag da. Som skal få plass i babyboka hans. Brukte bare sånn relieff-tubeskrift-opplegg (som jeg har fra da jeg lagde bordkort til dåpen) og smurte under foten hans med og klemte foten hans på et ark. Det ble fotavtrykk godt nok, og vil være et minne for livet. Et minne som forteller om hvor utrolig liten og søt baby han en gang har vært, hvor glad han er og hvor utrolig herlig han er når han smiler og ler og skravler og synger, og som ikke nevner et ord om de dårlige dagene med hyling og skriking og sutring og klaging. Som jo er veldig positivt [;)].
Lagde fotavtrykk av størstesnuppa da hun var et halvt år også. Angrer på at jeg ikke lagde noe når de var enda mindre også, men men..
Bare et lite hjertesukk herfra.. på den store halvtårsdagen.