knepping i hoftene

Pallar

Elsker forumet
Siste svangerskapet fikk jeg bekkenløsning. Det ble bedre umiddelbart etter fødselen.
Men en 3-4 mnd etter fødselen begynte det å kneppe i hoftene når jeg beveger meg. Det er bare innimellom.
Gjør ikke vondt eller noe sånt, men jeg blir uvell av lyden. Høres ut som en sånn klikker-sak som man trener hunder med, for hvert skritt jeg tar. Noen som vet hva det kan være? Har prøvd å spørre før, men fikk ikke noe svar.

Vet ikke hva det er, men har alltid hatt det samme problemet selv men det var også før graviditeten

Jeg hadde samme problemet en periode og gikk til lege. Han fant ikke noe galt, og sa at dette var noe som kunne skje av og til i større ledd. Er ett eller annet som kommer i mellom som gjør at det knepper. Går over etterhvert.

Hmmm.... Vanskelig å si om det kommer av bekkenløsningen eller om det bare har blitt sånn med tiden?

Jeg er født sånn nemlig. [8D] Jeg har så mange kneppinger rundtom i kroppen at hunder på agility ville blitt helt forvirra. F.eks om jeg går i en trapp har jeg 4 knepp i ene beinet og 3 i andre. Det ville vært merkelig om det plutselig forsvant. [8D]

ok [:)] Takk for svar. Da håper jeg det roer seg. Haaaater kroppslyder [8D]

Back
Topp