Kneppelyder fra magen

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Har googlet nå, måtte jo det, og det er tydlighvis helt normalt å høre kneppe/ knekkelyder fra magen. Men jeg vet fremdeles ikke hva eller hvorfor. Noen som kanskje har opplevd det samme eller vet mer? :rolleyes:

Har ei venninne som sa at hun hørte en kneppelyd rett før vannet hennes gikk og jeg er nå 5 dager på overtid og tørr ikke bevege meg :joyful: det har kommet 3 knepp på kort tid nå... Så er støkk i sofaen :smiley-bounce012 haha neida :)

Har googlet nå, måtte jo det, og det er tydlighvis helt normalt å høre kneppe/ knekkelyder fra magen. Men jeg vet fremdeles ikke hva eller hvorfor. Noen som kanskje har opplevd det samme eller vet mer? :rolleyes:

Har ei venninne som sa at hun hørte en kneppelyd rett før vannet hennes gikk og jeg er nå 5 dager på overtid og tørr ikke bevege meg :joyful: det har kommet 3 knepp på kort tid nå... Så er støkk i sofaen :smiley-bounce012 haha neida :)
Haha du får sprette opp hver gang så du ikke ødelegger sofaen :P
Hørte aldri disse kneppelydene selv, men har lest om de. Nysgjerrig selv :)

jeg hadde de fra ca uke 25.. gikk overtid ogdå :/
jeg fikk iallefall forklart at det entrn kan være luftbobbler/baby som leker med navlestrengen eller leddene til baby pga øiten plass.. hva som stemmer skal jeg ikke si for sikkert ;)

Jeg hørte en del knepplyder i magen ved min første graviditet, og når mini kom ut, hørte jeg samme lyden fra knærne hennes i nyfødt-perioden!:)

Tror jeg vet hva det var/ er :joyful: Lillen sutter mye og gjerne på handen og så plutselig kommer det smellet :-P så hu lager et vakum med munn <3

Back
Topp