Kneppelyd

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Litt vanskelig å forklare, men når jeg har ammet mini siste uka så er det som om hun mister vakummet flere ganger under matinga. Det kommer en smatte/kneppelyd idet hun slipper og tar tak igjen. Hun har ikke kort tungebånd, har sjekket det. Andre som har det slik? Går det over?

Hun her gjør det titt og stadig, har gjordt det hele tiden. Gjør meg ingenting av det, spørs når hun får tenner :-o

Det skjer hvis lille ikke har fått optimalt tak her... Prøvd å koble fra og til på nytt?

det samme skjer her... var ikke slik di første ukene, og svelger og tillegg masse luft og har begynt å sprut gulpe og kave etter dette begynte... skal på helsestasjonen imorgen for å få råd... er plutselig et kav å amme :(

det samme skjer her... var ikke slik di første ukene, og svelger og tillegg masse luft og har begynt å sprut gulpe og kave etter dette begynte... skal på helsestasjonen imorgen for å få råd... er plutselig et kav å amme :(
fortell gjerne i morra hva de sier om d på helsestasjonen! :)

Ammehjelpen sier det er ett tegn på stramt tungebånd.
Skjer her også... Tenkte å høre med legen på helsestasjonen ang tungebåndet.

Ammehjelpen sier det er ett tegn på stramt tungebånd.
Skjer her også... Tenkte å høre med legen på helsestasjonen ang tungebåndet.
Hvordan ser tungen ut da? Her klippet vi tungebåndet, men det var veldig tydelig at det var kort.

Hvordan ser tungen ut da? Her klippet vi tungebåndet, men det var veldig tydelig at det var kort.
Jeg kan ikke se noe tydelig, og hun kan ta ut tungen. Ammehjelpen mente det fordi hun buet tungen når hun gråt.

Jeg kan ikke se noe tydelig, og hun kan ta ut tungen. Ammehjelpen mente det fordi hun buet tungen når hun gråt.
Det skader jo ikke å klippe det uansett :)

Back
Topp