Knekking i magen

• Trådstarter Trådstarter Mam
  • Opprettet Opprettet
M

Mam

Guest
E d noen som har vært borti d? Av og til kommer d knekke lyd fra magen. Høres ut som om lillingen knekk :p ekkel å skremmanes lyd...

Har opplevd det samme, og har lest om det her inne tidligere. Er visst ikke uvanlig, men jeg husker ikke hva det skyldes :P

Mener at noen har nevnt at det er knekking fra leddene til babyen?

Jeg har aldri opplevd det :p

Har opplevd det samme! :) knekkelyd/klikkelyd.. spurte jordmor om det, hun hadde ikke noe godt svar i grunn. Men farlig var det ikke! :)

Satt I sta å leste igjennom kommentarene deres. Har lest om dette før også..
Men plutselig nå så opplevde jeg det selv også... Var helt øverst i magen... Hørtes ut som en stein som ploppa i vann... Kjentes litt rart ut å... Litt sånn vibrende følelse fra der det kom lyd fra som gikk i sirkel fra det stedet... Veldig dårlig forklart.. Men men...

Dette spørsmålet går ofte igjen :) kommer ifra leddene til baby :) har selv hørt denne lyden mange ganger på innsiden og når baby kom ut hørte jeg samme lyden fra kneet et par ganger :)

Har det ofte,starta for en mnd eller to siden. Kommer mest når hun er aktiv. vikar Jm hadde aldri hørt om det så kunne ikke svare,skal høre med min vanlige jm i morgen :-)

Okei, men godt å vite at d e normalt. For d høres ikke nokka særli ut! Mye hikking hær åsså, å d e væl bare bra å sunt? :)

Back
Topp