Knekking i bekkenet?

MariaR83

Gift med forumet
Flere med bekken som lager knekkelyder når dere beveger dere? Har hatt sånne knekkelyder siden hodet festet seg, ikke vondt eller noe, men skvetter når det skjer [&:] høres jo ut som at det er bein som knekker av.. 

I meg knekker det i korsryggen. Det har vart siden uke 34 da hodet festet seg.

Jepp - eller, jeg er kronisk leddknekker, så knekker stort sett et eller annet sted hele tiden. Men, tidligere i kveld kom det en skikkelig knekkelyd fra bekkenet da jeg hostet - ny opplevelse. Det var litt ekkelt, egentlig.

Tror ikke hodet er festet her - det var på vei til å feste seg helt for to uker siden, men uken etter var det helt løst igjen..

Knekker som bare juling her å ja, uggent.. Men her ligger ho på tvers så hodet er ikke festet, knekker uansett...

Har knekker det også over alt, men i bekkenet er det de VÆRSTE lydene... [:'(] Noen som vet hvorfor vi har det slik? [8|]

ORIGINAL: *Mina min*

ORIGINAL: Karin_M

Her også knekker det [:D] Spesielt når jeg skal snu meg i sengen [:)]

her og,, helt ekstremt. Akkurat som om noe klikker på plass.

sign!

ORIGINAL: Linnhost88

Har knekker det også over alt, men i bekkenet er det de VÆRSTE lydene... [:'(] Noen som vet hvorfor vi har det slik? [8|]

Ikke sikker egentlig, men det er sikkert fordi gullet vårt presser på og vil ut, og så er det jo veldig mykt der nede nå etter nesten 9 mnd i spenn [;)] jeg føler meg av og til som en liten tre dukke der alt bare henger løst i tråder.. Hehe [;)]

ORIGINAL: MariaR83

ORIGINAL: Linnhost88

Ikke sikker egentlig, men det er sikkert fordi gullet vårt presser på og vil ut, og så er det jo veldig mykt der nede nå etter nesten 9 mnd i spenn [;)] jeg føler meg av og til som en liten tre dukke der alt bare henger løst i tråder.. Hehe [;)]

Hihi, ja det er mange rare greier som skjer med oss, under graviditeten! [:D] Vi må vel bare tåle å vere Pinocchioer til nurkene våre er ute! [;)]

Jeg har et bekken som knekker hver gang jeg snur meg i senga, eller hvis jeg rører på meg etter å ha sittet stille lenge[&:]
Jeg har bekkenløsning og går til fysioterapeut, og hun sa at det er ganske vanlig at det kan komme knekkelyder pga at bekkenet blir så "løst" at det liksom klikker på plass når man rører på seg. 

Back
Topp