Knekker i bekkenet

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Flere som opplever at det knekker et eller annet sted i bekkenet? Tror liksom det sitter heelt nederst i ryggen på meg. Knekker et par ganger i løpet av dagen! Og da har jeg gjerne litt vondt for å gå først, og så knekker det, og så løyer det på smertene en stund.

Rare greier:P

Jepp her knekker det mye! Ikke vondt når det knekker, men ekkel lyd.:wideyed:
Jeg er mye øm i halebein og det er ofte her det knekker når jeg rører på hoftene for å løse opp i stivheten.
Ofte fungerer ikke høyrefoten min helt. Må gå den til.
Alt løsner jo så det er ikke så rart at det knekker litt.:)

Jepp :p har løst bekken som fysio sier. Det knekke rå knaser inni mellom :p haha
Høres ut som den gamle kona :p

Her og :P

Knekker lett i alle ledd etter jeg ble gravid :p spesielt i hofter og korsrygg.. i natt blir det jobbing så i morgen kommer jeg til å føle meg døende på grunn av verkende ledd og sener i hele kroppen :p

Knekker av og til når jeg skal reise meg opp på jobb - eller endrer sittestilling litt for raskt :P

Knekker lett i alle ledd etter jeg ble gravid :p spesielt i hofter og korsrygg.. i natt blir det jobbing så i morgen kommer jeg til å føle meg døende på grunn av verkende ledd og sener i hele kroppen :p
HuffDa.. Det hørtes ikke gøy ut akkurat..
Jepp her knekker det mye! Ikke vondt når det knekker, men ekkel lyd.:wideyed:
Jeg er mye øm i halebein og det er ofte her det knekker når jeg rører på hoftene for å løse opp i stivheten.
Ofte fungerer ikke høyrefoten min helt. Må gå den til.
Alt løsner jo så det er ikke så rart at det knekker litt.:)
Akkurat samme her!! I går så knakk det for hvert skritt jeg tok i sånn, en time! Det var ekkelt det!

Men da skjønner jeg jo at det er helt vanlig å ikke no å tenke på da:) Opplevde ikke det med første, som jeg kan huske i hvert fall

Back
Topp