Knekkelyder

Vetlemamma

Forelsket i forumet
Spør i grunnen om alt mulig rart jeg.... Nå hører jeg noen ganger knekkelyder fra magen når jeg sitter i godstolen min. Lurer på hva det er jeg, om det er babyen som lager de lydene? Noen som har erfaring? Du vet, sånn lyd når man knekker fingrene... Ganske ekkelt[:@]

Det er ikke bekkenet da? Har sånne lyder i bekkenet mitt jeg da...

Hehe, her er INGEN spørsmål for dumme... [;)]

Ja, lurte litt på det jeg og med det samme, men de er på en måte litt svakere. For jeg har sånne knekkelyder fra bekkenet mitt også. Det er som det kommer fra inni magen, og så kjenner jeg ingenting, hører bare lyden...

det har jeg også følt den siste tiden, den kommer fra bekkenet, det kommer når jeg har vært stillesittende en stund og rører på meg...

Hehehe.... knekker fingre ja[:D] Vet hvilken lyd du mener som kommer fra bekkenet, men det er ikke den samme lyden, og den kommer liksom fra midt i magen.... Vanskelig å forklare da. Får spørre jordmora mi, er nysgjerrig på hva det kan være jeg. Har nemlig også den knekkelyden fra bekkenet mitt innimellom skjønner du.

Jeg og har sånne fra helt øverst i magen. Det er skikkelig makabert! Var redd jeg knakk av en del av babyen første gang jeg hørte det (jada, jada jeg er litt paranoid for tiden) [:)], men han lever i beste velgående ennå!

Ja, akkurat sånn lyd var det... fra øverst i magen! Kjempeekkelt. Blir jo paranoid av sånt...

Eg å har hørt noen lignende lyder, men eg tenker mest på luftbobler som sprekker...

Back
Topp