Knekkelyder i kroppen

*Christy*

Elsker forumet
Når jeg løfter opp Leon så kommer det noe voldsomt med knekkelyder fra rygg/nakke/skulder. Synes lyden er så ekkel, men går utifra at det er helt normalt... Eller? [8|]

Det er helt sikkert normalt[:)]
Kanskje han bare er litt stiv og støl i kroppen ,at han kan ha gjort en bevegelse eller noe som gjør det[:)]

Knekker bra i Maja innimellom og ja...

jepp, samme her i gården ja
sønnen min har knekkelyder som bare det

Uff ja, samme her! Særlig når jeg løfter han opp fra stolen ... [&:]

hmmm er det bare Thale som ikke knekker eller?[8|]

ORIGINAL: Caprice

ORIGINAL: shannon

hun er så myk hun derfor knekker hun ikke[8D][;)]

Hehe, alle kommenterer jo hvor stiv hun er i kroppen når hun blir plukka ut av vogna, stiv og sterk[8D][:D]

Ophelia knekker både titt og ofte... [&:][;)]

Å det kjenner jeg såååå godt til[8D]. Her også, det er rett og slett nifst. Men hun har alltid hatt det siden hun var nyfødt. Har vært å sjekket det da det var også fra hoftene, men alt var i orden. Men det er litt creepy. Nakke, rygg over alt. Men det er hvis bare noen som er mer knekkete enn andre[8D].

Har ikke hørt noen knekkelyd fra vanessa heller, selv om hun er helt stiv i beina hele tiden..
eneste jeg vet er at det ikke skal knekke i hoftene..

Ja, det knekker litt i Lea også. Spesielt i kneet. Hun knakk i hofta rett etter fødselen og da måtte vi ta ultralyd av henne. Tror det er normalt at det knekker i kroppen, men hvis det knekker i hoftene skal det sjekkes opp.

d jer d hos jonas og.. knekker ganske masse i skuldrene[&:][&:] ekkelt

har hørt noe om at det gjør det fordi at de stort sett bare har brusk når de er så små...
vet ikke om det er sant eller ikke

Har ikke hørt noen knekkelyd fra vanessa heller, selv om hun er helt stiv i beina hele tiden..
eneste jeg vet er at det ikke skal knekke i hoftene..

her knekkes det fra hoftene..men har vært te lege å fått det sjekket å ba fysjoen se på det i dag også.. hun va også til ul når hun ble født.. men alt ser bra ut... hun er litt hypermobil så kan være derfor det knekkes sånn..
hmm jaaj legen sa iallefall at når hun begynte å reise seg så sku vi se på det igjen vis jeg va bekymret.. 

Marcus knekker heller ikke[;)]

Har ikke merket det her.... Men det er vel like normalt for de som for oss!

ORIGINAL: *vizzwazz*

Har ikke merket det her.... Men det er vel like normalt for de som for oss!

Ja har lurt på det jeg å, for det knekker jo i alle leddene???
Lite sannsynlig med leddgikt i en alder av 7-8mnd[:D]

Back
Topp