kne til salgs -2

Tussi75

Forumet er livet
Hei jenter takk for alle gode ord og støtte ! Nå sitter jeg i sofaen hjemme og ser på at hybelkaninene parrer seg .....Operasjonen gikk greit ,har ikke så veldig vondt ,men så har jeg også endel smertestillende innabords ...Asbjørn ble overlykkelig for å se meg ,han er inne i en fase der pappan hans ikke får lov å ta i han så da passet det kanskje ikke så bra at jeg var borte et par dager ...Er sykemeldt fram til 02 november i første omgang så da får jeg prøve å skape litt liv her inne [;)]

Gratulerer med vel overstått operasjon [:)] Sikkert et morsomt syn å se hybelkaniner parre seg [:D]

Så bra operasjonen gikk bra da[:)]
Da får en satse på at det blir bra nå da..
kos deg hjemme og ta det med ro nå da!!

Så bra at operasjonen gikk bra![:)]

Godt å lese at operasjonen gikk som den skulle. du får bare fortsette å proppe i deg med smertestillende [;)] Blir sikkert litt rart for asbjørn å se at mammaen må sitte i sofaen, og ikke kan være med på gulvet å leke. [;)] Kanskje han har litt godt av at pappa må trø til litt ekstra? [:D]

Jeg vil ikke bytte med deghører jeg.. Jeg går på det nå jeg, kasta krykkene for jeg fikk så vondt i skuldra, hehe.. God bedring da!!! Håper rehabiliteringstiden blir kortere enn antatt!! [:)]

Så flott opersjonen gikk bra da:)
God bedring!

Så godt at operasjonen gikk bra. Nå blir det kanskje litt mere nye tråder her inne nå da[;)]
Er jo så kjedelig om dagen. Nesten aldri noe nytt her[:)]

Men du får ha masse god bedring[:)]

ORIGINAL: Smiley80

Gratulerer med vel overstått operasjon [:)] Sikkert et morsomt syn å se hybelkaniner parre seg [:D]

Back
Topp